וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלברט השמן

27.2.2009 / 15:07

אלברט היינסוורת' חתם על חוזה של 100 מיליון דולר לשבע שנים בוושינגטון, שהשאירה את ד'אנג'לו הול. וורנר ייצא לשוק החופשי

אלברט היינסוורת' דרש לאחר סיום עונת 2008 מטנסי להיות שחקן ההגנה היקר ביותר ב-NFL. כשהטייטאנס לא נתנו לו מה שרצה, התאקל הגדול פנה למקום שתמיד הופך שחקנים לעשירים, וושינגטון רדסקינס, וחתם על חוזה ענק של 100 מיליון דולר לשבע שנים, מתוכו 41 מיליון בכסף מובטח. עם בונוסים יכול החוזה של היינסוורת' להגיע ל-115 מיליון דולר. לפחות שש קבוצות עמדו בתור כדי להעניק להיינסוורת' חוזה שיעניק לו 30 מיליון דולר בכסף מובטח, טנסי לא הייתה אחת מהן.

מי שיישאר בוושינגטון הוא מגן הפינה ד'אנג'לו הול, שבעונה שעברה נחתך מאוקלנד והגיע לרדסקינס. הול הרוויח חוזה נאה של 54 מיליון דולר לשש שנים, מתוכם 22 מיליון בכסף מובטח. בשנה שעברה זכה הול לחוזה של 70 מיליון דולר בריידרס, 24 מיליון מתוכם זרמו לחשבון הבנק שלו.

אבל הול הוא לא המרוויח היחיד מהכיס של אל דייויס. ג'יבריל ווילסון, הסייפטי שחתם בעונה שעברה בריידרס, שוחרר גם הוא מהקבוצה וחתם על חוזה במיאמי - 27.5 מיליון דולר לארבע שנים, 8 מיליון בכסף מובטח. הסייפטי ירמיה בל ימשיך בקבוצה, כשהאריך את חוזהו בארבע שנים, במהלכן ירוויח 20 מיליון דולר.

קורט וורנר לא הצליח להגיע לסיכום עם אריזונה, והקוורטרבק הותיק עומד להיכנס לשוק השחקנים החופשיים. וורנר הודיע בשבוע שעבר שימשיך לשחק גם העונה, אבל השיחות עם סוכנו מארק ברטלשטיין לא צלחו.

בשורות טובות לאינדיאנפוליס, כשהסנטר ג'ף סאטרדיי חתם מחדש בקבוצה, לאחר שכבר נראה היה שייצא לשוק החופשי. סאטרדיי היה מאוד מבוקש, ולאחר שהקולטס לא שמו עליו תג פרנצ'ייז הוא החל לקבל טלפונים. בסופו של דבר בחר השחקן באינדי, לאחר שאינדי קיבלה מרווח של ארבעה מיליון דולר בתקרת השכר. ביום רביעי התברר לקולטס שהתקרה היא 127 מיליון דולר ולא 123 מיליון, וארבעת המיליונים הללו איפשרו לפרסות להמשיך להחזיק בסאטרדיי.

טום בריידי והדוגמנית ג'יזל באנדשן התחתנו בחשאי לאחר שהכחישו את אירוסיהם. מזל טוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully