וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת-הכח ר"ג: מי תחבר שניים?

שתי הקבוצות מגיעות להתמודדות ביניהן אחרי שקצרו ניצחון במחזור הקודם. אלי מחפוד באסיפה: "מנובמבר לא ניצחנו בבית. בואו נצא מהלחץ"

אחרי הניצחון בבלומפילד על מכבי תל אביב, בהפועל פתח תקוה מקווים להמשיך במומנטום החיובי ולצבור נקודות שיעזרו לה במאבקי התחתית. המנג'ר זאב זלצר והמאמן אלי מחפוד ערכו אסיפה טקטית, ודווקא לקראת המשחק מול נועלת הטבלה, הכח עמידר רמת גן (שבת, 19:00), הוא נשמע חושש.

"אני מבקש מכם, היזהרו מכדורים ארוכים", פתח זלצר את האסיפה. "ראיתם מה קרה לקריית שמונה מולה בשבוע שעבר". מחפוד אמר: "מחודש נובמבר לא ניצחנו בבית. הגענו למצב שאנחנו צריכים ניצחון בשביל לצאת מהלחץ של התחתית. הגיע הזמן שנתעורר". גל ואיציק כהן שיפתחו כבלמים התבקשו להיות עירוניים מול הכדורים שנשלחים לעבר החלוץ ברק בדש. בצוות המקצועי הדגישו בפני השחקנים את החשיבות של ניצחון במשחק הזה. במקרה שבו מכבי חיפה תנצח את עירוני קריית שמונה, הפער מהקו האדום יגדל לתשע נקודות.

הניצחון האחרון של פתח תקוה אכן הושג בשלהי חודש נובמבר, אז הביסה הקבצה את קריית שמונה בתוצאה 0:3. מאז השיגה הקבוצה שתי תוצאות תיקו ושני הפסדים, לא כולל את משחק הדרבי שבו מכבי נחשבה למארחת. נתון מעניין נוסף מתייחס להבקעת השערים במשחקי הבית העונה. בארבעת משחקיה האחרונים בבית כבשה הקבוצה שער ליגה אחד בלבד. זה קרה במשחק הבית האחרון מול בני סכנין (1:1).

לאחר האימון אמר זלצר: "זה משחק מאוד משמעותי עבורנו, הכח קבוצה חזקה שמגיעים אחרי שני ניצחונות בליגה ובגביע. אני מקווה שאנחנו חוזרים לעצמנו. שחקנים מחלימים ויכולת משתפרת. הניצחון על מכבי תל אביב החזיר לשחקנים את הבטחון, מחבר קבוצה מחדש". אלי מחפוד: "דיברנו כל השבוע על חשיבות המשחק. זה גיוס כללי של כל המערכת. יש הרבה סיבות למה צריך לנצח. אנחנו משחקים נגד קבוצה שניצחה בשבועיים האחרונים. לא יהיה קל. נצטרך להביא הרבה אנרגיות. נצטרך להיות ממוקדים".

קוני דג'קארידג'ה, שבמועדון החלו בשיחות איתו בנוגע לעונה הבאה, תורגל בקישור האחורי לצד אייל שן ממנו מרוצים מאוד בצוות המקצועי. יוסי רוזן ימשיך לשבת על הספסל. חייאר סספדס שמפגין יכולת טובה מאז שהגיע לקבוצה וג'וניור ויסה, שעושה רושם שהוא חוזר לכושר, יתמכו מאחורי החלוצים, שמעון אבוחצירה ופטי נימבה. ויסה מקווה לקבל זימון לנבחרת פרו לקראת המשחק מול צ'ילה, במסגרת מוקדמות גביע העולם, ב-28 במרץ.

בעמדת המגן השמאלי, לאבי ריקן אין בשלב זה מתחרים. המגן מציג יכולת טובה וימשיך לפתוח. שגיב כהן יחזור בשבוע הבא לסגל ויתחרה איתו על אותה משבצת. הבלם סטיבן אופיי חזר מפציעה, אבל בצוות המקצועי מאמינים ש"הרכב מנצח לא מחליפים" ולכן הגנאי יפתח על הספסל.

הרכב משוער, הפועל פתח תקוה: שביט אלימלך; אורי אוזן, גל כהן, איציק כהן, אבי ריקן; קוני דג'קארידג'ה, אייל שן, חייאר סספדס, ג'וניור ויסה; פטי נימבה, שמעון אבוחצירא.

המטרה: חיבור שני ניצחונות

לאחר הניצחון 0:1 על עירוני קרית שמונה בשבוע שעבר והחזרה למאבק על החיים בליגה, בהכח עמידר רמת גן ינסו לחבר לראשונה העונה שני ניצחונות ברצף. ניצחון על הפועל פתח תקוה והפסד של קרית שמונה מול מכבי חיפה יוציא את הסגולים מהמקום האחרון, לראשונה מאז הסיבוב הראשון. מנג'ר הקבוצה דודו דהאן ביקש משחקניו להישאר מרוכזים כפי שהיו בשבוע שעבר, והדגיש בפניהם שללא המשכיות הניצחון על קרית שמונה לא יתרום להם יותר מדי.

בפעם האחרונה ששתי הקבוצות היו בליגת העל, לפני שנתיים, שתיהן ירדו ליגה כשהפועל פתח תקוה ניצחה שלוש פעמים בלבד במהלך העונה, כשכל שלושת הניצחונות נרשמו על חשבון הכח. בעונה שעברה, אז הצליחו השתיים להעפיל חזרה לליגה הבכירה, נפרדו הצדדים בצורה מאוזנת, עם ניצחון 0:1 לכל קבוצה ועוד תיקו מאופס. הכח תנסה לנצח את פתח תקוה בליגה הבכירה לראשונה מזה 26 שנים, כשניצחון כזה ישווה את המאזן הניצחונות בין הקבוצות עם 13 לכל אחת.

דודו דהאן ימשיך לתת אמון בשחקנים שניצחו את קרית שמונה. המנג'ר רצה לערוך שינוי אחד ולהחזיר את תומר חליבה להרכב, אך המגן הימני עדיין פצוע ויצפה גם במשחק הזה מהיציע. הכח תנסה לנצל את ההגנה האיטית של פתח תקוה על מנת לעשות את הדרך הקצרה מהאורווה לווינטר עם שלוש נקודות יותר.

הרכב משוער: ז'וסלין מאייבי, חיים פונטרמולי, אביב חדד, ישראל ראש, תמיר פור, איתן טיבי, מייקל טוקורה, עידן ויצמן, עומר רפס, ברק בדש, ג'וזף נואפור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully