וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא לגיטימית

27.2.2009 / 7:48

לקבוצת יורוליג לגיטימית יש משחק פנים, למכבי אין. לקבוצת יורוליג לגיטימית יש ספסל שתורם, למכבי אין. קבוצת יורוליג לגיטימית שומרת, אבל נגד ריאל עשתה זאת רק במחצית השנייה. כי מכבי לא שייכת לרמות האלו העונה

לריאל מדריד היה אתמול משחק בינוני מאוד. הקבוצה הספרדית גמגמה וטעתה, שיחקה בצורה לא אינטליגנטית, איבדה 15 כדורים וקלעה 27 נקודות במחצית השנייה. היא הופיעה בלי זר שהוחלף, לא שיתפה את אחד משחקניה החשובים ביותר (סרחיו יול) וזכתה לתרומה אפסית מרכש המיליונים שלה, ג'רמיה מאסי. למרות כל זאת, היא ניצחה באחד המגרשים הביתיים ביותר באירופה, מול קבוצה עם תקציב גבוה ונגד מאמן מהמעוטרים ביבשת. זה קרה כי ריאל, למרות כל מגרעותיה, היא קבוצת יורוליג לגיטימית. מכבי תל אביב של העונה לא עונה להגדרה הזאת.

לקבוצת יורוליג לגיטימית יש משחק פנים. למכבי תל אביב אין. במשך כל העונה מתנפלים כולם על קרלוס ארויו, אבל אתמול הגארד הפורטוריקני החזיק את מכבי לבד במשחק, מול ערב חיוור של ליאור אליהו וד'אור פישר. הגבוהים של מכבי, שדווקא זוכים בדרך כלל לשבחים, הם הבעיה הגדולה ביותר שלה. משחק ההתקפה של מכבי תקוע גם כי אין לה אף שחקן שמסוגל למשוך שמירה כפולה ברחבה ולהוציא כדור החוצה. משחק ההגנה שלה אינו רלוונטי, כי בסוף יבוא רייס, הרוול או ואן דן שפיגל, ייקחו 16 ריבאונדים בהתקפה ויתקנו כל טעות ספרדית.

לקבוצת יורוליג לגיטימית יש ספסל שתורם כמעט כמו החמישייה. תשעה שחקנים קלעו אתמול נקודות לריאל מדריד, רק שישה לקבוצה המארחת. חצי קבוצה מחוקה: טל בורשטיין עלה בחמישייה, החטיא, איבד ונעלם; מרקוס בראון הולך ודועך משבוע לשבוע; גיינס שומר אבל מהווה חור בהתקפה; חג'ג' מנסה ונלחם, לא יותר; עקבותיו של טרה סימונס אבדו ודי בראון המיובש הוא הכישלון המביך השני של גרשון ברכש; ליאור אליהו ועמרי כספי מוכשרים אך רוויים במגרעות. בקבוצת יורוליג טובה הם צריכים לסייע, לא להוביל.

קבוצת יורוליג לגיטימית שומרת. מכבי אמנם צמצמה את ההפרש באמצעות אזורית לוחצת במחצית השנייה, אבל אין מחילה לכדורסל הנרפה שלה במחצית הראשונה, במשחק הכי קריטי של העונה. פעם נתקע מרקוס בראון בחסימה ואיפשר סל קל לבולוק מחצי מרחק; בהזדמנות אחרת אליהו לא עשה עבירה במתפרצת והרוול סיים בליי-אפ; רייס קלע בקלילות בצבע אחרי שארויו לא לחץ את בולוק ואיפשר לו למסור מסירה קשתית פנימה. אלו טעויות בסיסיות שנשכחות בסיום 40 הדקות, אבל בדיוק שם מפסידים משחקים ברמות הגבוהות. ומכבי ת"א של העונה פשוט לא משתייכת לרמות האלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully