וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה מקווה לפתוח מסורת של קוסקוס

דור בלך

26.2.2009 / 19:00

הקבוצה חגגה את הניצחון על חיפה במסעדה של גזל, שהבטיח כי יארח אותה שוב אם תגבור על בית"ר. מתיאוס ביקש מהשחקנים לרדת לקרקע

דדי בן דיין לא התאמן גם הערב (חמישי) עם מכבי נתניה, ובקבוצה חוששים כי לא יהיה כשיר גם למשחק מול בית"ר ירושלים ביום שני. עם זאת, ההערכה היא שמגן הקבוצה ייקח חלק במשחק בטדי. לותר מתיאוס עצמו דיבר עם שחקניו וביקש מהם לרדת לקרקע. "היה משחק טוב נגד מכבי חיפה, אבל הראש שלנו צריך להיות כבר בירושלים. אנחנו חייבים לשמור על היכולת מהניצחון. אם לא ננצח את בית"ר, הניצחן על חיפה ייאבד מערכו".

לאחר ששחקני הקבוצה התלוננו בשבוע שעבר על כך שהאימון ביום שישי נגרר עמוק אל תוך השבת ומנע מהם להיות נוכחים בקידוש, החליט המאמן הגרמני להתחשב בהם ואת האימון מחר קבע לשעות הבוקר. עם זאת, לפני משחקים בשבת, כשהאימון בשישי יהיה המסכם, הוא יחזור להיות בשעות הערב על מנת לדמות את התנאים שיהיו במשחק.

שחקני הקבוצה והצווות המקצועי יצאו הערב לאחר האימון לחגוג את הניצחון על מכבי חיפה בצורה נתנייתית במיוחד - סעודה טריפולטאית במסעדתו של רביד גזל באיזור התעשייה החדש בעיר. גזל עצמו, שהיה בין המצטיינים בניצחון על מכבי חיפה, הבטיח לארח את הקבוצה שוב אם ינצחו את בית"ר, בעוד הצוות המקצועי ביקש מהשחקנים להתמקד יותר בבשר ולהפחית בקוסקוס ובשאר הפחמימות על מנת לשמור על משקל תקין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully