וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן בהפועל ת"א: "לא זוכר שבוע כזה מטורף"

האדומים יתכוננו בעוד שבועיים לשבוע שבו צפויים לפגוש את מכבי ת"א, מכבי חיפה ובית"ר ירושלים: "מקווים לשמח את האוהדים שלנו"

הפועל תל אביב התבשרה היום (חמישי) כי היא צפויה אולי לאחד השבועות הקשים שלה בתקופה האחרונה, כשהיא מתעתדת לפגוש את שלוש הקבוצות הגדולות בשבוע אחד. זה אמור לקרות בין ה-9 למרץ, אז יפגשו האדומים בדרבי את מכבי, שלושה ימים לאחר מכן הם יתעמתו בשמינית גמר הגביע נגד מכבי חיפה ואם לא יהיו הפתעות, להפועל תל אביב צפוי משחק חשוב נגד בית"ר ירושלים ביום שני שלאחר מכן.

התנאי לקיום המשחק של הפועל תל אביב נגד בית"ר הוא במקרה שהפועל תל אביב תסיים את הסיבוב השני במקום השני ואילו בית"ר תסיים במקום הרביעי. במקרה ואכן יתקיים המפגש, הוא יתקיים בטדי. "אני לא זוכר שבוע כזה מטורף של קבוצה, אבל בשביל זה כל הכדורגלנים חיים", אמר שחקן בהפועל תל אביב. "אני מקווה שנצליח לעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר ונצליח לשמח את האוהדים הנפלאים שלנו".

הקבוצה התאמנה הבוקר לקראת משחקה מול בני סכנין בשבת. עמרי קנדה, שסובב את קרסולו ביום שלישי, עבר אתמול בדיקת MRI, שממצאיה קבעו כי הפציעה אינה חמורה. המגן, שנעדר אתמול מהאימון, ערך היום אימון מלא וצפוי להיות כשיר לשבת. אם אכן יהיה כשיר, יעלה בהרכב הקבוצה על חשבון דגלאס דה סילבה המוצהב. מלבד קנדה, גוטמן צפוי לפתוח בהרכב עם אותם שחקנים שפתחו מול מכבי פתח תקוה במחזור האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully