וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "הביקורת עליי חרגה מפרופורציה"

26.2.2009 / 16:49

מאמן חיפה השיב מתקפה לכלי התקשורת: "לא הגיוני להתעלם מהעבודה הטובה במשך העונה". על ווסט: "לפעמים יש לשלם שכר לימוד"

מאמן מכבי חיפה, אלישע לוי, התייחס היום (חמישי) לפני אימון הקבוצה למשחק מול מכבי נתניה, שגרר בעקבותיו ביקורות רבות מצד חלק מכלי התקשורת. "אני הראשון שיודה שהמשחק בנתניה היה מחדל גדול שלנו, לא נכנסנו טוב למשחק ולמעשה כל המערכים קרסו", אמר לוי. "אבל מפה ועד להתעלם מכל העבודה הטובה במשך כל העונה זה פשוט לא הגיוני. אני לא רוצה להתייחס לביקורות של חלק מאותם אנשים. כשהם מדברים, אני מעדיף להוריד את הווליום. אני מסוגל לקבל ביקורת אבל מה שקורה כאן ביומיים האחרונים חורג מעבר לכל פרופורציה. אנשים השתלחו בי בצורה אישית".

לוי התייחס לרוטציה בקבוצה שלו, ואמר: "אני לא מקובע בנוגע להרכב. לאורך כל השנה ההרכב שלנו יציב, שישה שחקנים משחקים יחד באופן קבוע. תמיד יש מקום לעשות שינויים וברור שאחרי המשחק בנתניה נעשה אותם. יש אווירה טובה כאן, אף אחד לא יצליח לקלקל". על הבלם אנדרסון ווסט אמר: "הוא בלם צעיר ולפעמים יש שכר לימוד לשלם. לפני נתניה הוא שיחק טוב".

כבר עתה ברור שליאוניד קרופניק יתופקד מול עירוני קריית שמונה כבלם במקום ווסט. אלון חרזי יחזור לעמדת המגן הימני ועומרי אפק או אייל משומר ייכללו בסגל. בירם כיאל יחזור להרכב על חשבון אוסיי רנספורד. ג'ון קולמה המאכזב ימשיך לקבל קרדיט בהרכב.

בתוך כך נקבע כי משחק שמינית הגמר של חיפה נגד הפועל תל אביב בבלומפילד יתקיים ב-12 בחודש הבא בשעה 20:15.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully