וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאידמק ביקש דרכון רוסי

דור בלך

26.2.2009 / 15:01

במידה וזה יקרה, הוא ייאלץ לוותר על אזרחותו הישראלית - עוד סימן לכך שלא ימשיך בבית"ר ירושלים. היציע הצפוני צפוי להיפתח נגד נתניה

התקשורת הרוסית מדווחת היום (חמישי) כי ארקדי גאידמק הגיש אתמול טופס בקשה לקבלת אזרחות רוסית ופנה לגורמים בקרמלין על מנת לזרז את התהליך. במידה ובקשתו תענה בחיוב, גאידמק ייאלץ לוותר על אזרחותו הישראלית שכן החוק הרוסי אינו מאפשר אזרחות כפולה.

ב-1972 עלה גאידמק ארצה, וויתר על אזרחותו. האוליגרך יקווה לקבל את האזרחות לפני יום רביעי, אז יפתח משפטו בצרפת, שכן לרוסיה וצרפת אין הסכם הסגרה הכולל את אזרחי המדינה. עם זאת, במידה ולא תאושר בקשתו עד ליום שלישי, צפוי גאידמק לשוב ארצה שכן ברוסיה יעדיפו להסגירו על מנת לא לסכן את היחסים הדיפולמטים עם צרפת.

גם אם גאידמק יאבד את אזרחותו הישראלית, אין מניעה חוקית מהמשך שליטתו בבית"ר, אך תהליך יציאתו וכניסתו ארצה יהפוך למסורבל יותר. ההערכות בבית"ר מדברות על כך שזהו עוד סימן שהבוס לא ימשיך להחזיק בקבוצה בשנה הבאה.

מכירת הכרטיסים למשחק נגד מכבי נתניה בשני נמשכת, כשההערכה כעת מדברת על 12 אלף אוהדים שיגיעו למשחק הצמרת. בבית"ר מודעים לחשיבות הגדולה של המשחק, ושוקלים לפתוח את היציע הצפוני לאחר שנסגר בשבת האחרונה. על פי קצת המכירה הנוכחי, היציע לא יפתח על מנת לחסוך את עלויות אבטחתו, אולם במידה ומכירת הכרטיסים תתפוס תאוצה בסוף השבוע יוכלו חברי "לה פמיליה" לחזור ליציע האהוב עליהם.

עידן ורד, שלא התאמן גם היום ואמור להחמיץ את אימון מחר, סובל מכאבים במפשעה אך צפוי להיות כשיר למשחק, כמו גם ברוכיאן שסובל מכאבים בברכו. גם דריו פרננדס, שנעדר מהמשחק מול בני יהודה בעקבות פציעה בברך, אמור לחזור להרכב. ברק יצחקי חולה ולא התאמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully