וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויסה פנה למאמן נבחרת פרו: הזמן אותי לנבחרת

26.2.2009 / 8:15

באמצעות כלי התקשורת בארצו. עיתונאים כבר פנו לאלי מחפוד ושאלו את דעתו. נסיון לפתור מחלוקת עם שחקן נבחרת הנוער, שחר בלילטי

קשר הפועל פתח תקוה, ג'וניור ויסה, פנה למאמן נבחרת פרו, חוזה (צ'ימו) דל סולר, וביקש לקבל זימון לנבחרת לקראת המשחק מול צ'ילה (28 במרץ) במסגרת מוקדמות הגביע העולמי. ויסה פנה למאמן באמצעות כלי התקשורת בפרו ואמר בין היתר: "אני 'מת' לשחק בנבחרת, אני רגוע ועושה הכל על מנת לקבל את הזימון. הכל תלוי במאמן. מי שרוצה לדעת פרטים מוזמן לבקש ממני קלטות. אני עושה עונה טובה בישראל, נכללתי בנבחרת אמצע העונה". מספר עיתונאים כבר פנו למאמן אלי מחפוד ושאלו את דעתו על השחקן. מחפוד בתגובהשיבח את ויסה.

במועדון ינסו לפתור את המחלקות עם שחקן נבחרת הנוער, שחר בלילטי, שמתאמן בקבוצה הבוגרת אבל לא יכול להיכלל בסגל. כזכור, ההנהלה הודיעה לבלילטי כי לא יוכל להיכלל בסגל כל עוד לא יחתום על חוזה ארוך טווח וכי חוזהו כלל לא הופקד בבקרה. לבלילטי יש מסמך עליו חתום היו"ר הקודם, ליאור שחר, המבטיח לו שיוכל להתשחרר מהמועדון בכל זמן שירצה. הפערים הכספיים בין הצדדים עדיין גבוהים. ככל הידוע, בלילטי ביקש בין היתר מענק חתימה שמן ורכב צמוד. אתמול לא הגיע בלילטי לאימון בטענה שהוא חולה.

ההנהלה תתאם בימים הקרובים פגישה עם הקשר מחוף השנהב, קוני דג'קארידג'ה, במטרה להחתימו על חוזה לעונה נוספת. במקביל, הקשר חאיר סספדס כבר קיבל מסר מההנהלה כי היא מעוניינת בו גם לעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully