וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא מראחים על אף אחד

25.2.2009 / 23:37

ראחים מוריס, מאמן טמפה ביי, שיחרר את ג'ואי גאלוויי, ווריק דאן, אייק היליארד ומעל לכל - הליינבקר הכוכב דרק ברוקס. שמח בפלורידה

שינויים גדולים בטמפה ביי באקנירס, כשמאמן הקבוצה החדש ראחים מוריס החליט כי הקבוצה צריכה שינוי. מוריס שיחרר את הרץ הותיק ווריק דאן (די מובן), אבל הבשורה היותר משמעותית היא שגם דרק ברוקס, הליינבקר ששימש כעמוד תווך של אחת ההגנות הטובות בהיסטוריה, קיבל כרטיס אדום. בנוסף לשניים שוחררו גם התופסים הותיקים ג'ואי גאלוויי ואייק היליארד וגם קאטו ג'ון, הליינבקר שהגיע ב-2007 מאינדיאנפוליס. כך דווח לראשונה בבלוג של אדם שייפר באתר הליגה.

"שיחררנו חמישה שחקנים מיוחדים מאוד", אמר ה-GM החדש מארק דומיניק, שהיה שותף מלא למהפכה של מוריס. האחרון הוסיף במה שנשמע ציני במיוחד: "לא הייתי כאן היום אלמלא השחקנים האלה".

ברוקס הוא, כמובן, גולת הכותרת במשוחררים. הליינבקר נבחר בדראפט של 1995 והגיע ל-11 (!) פרובולים עד 2008, כשטוני דאנג'י בונה סביבו את ההגנה שהביאה בסופו של דבר לבאקנירס את הזכיה בסופרבול של 2002 (תחת ג'ון גרודן). "דרק הוא כמובן אחד השחקנים הגדולים אי פעם של הבאקס", אמר דומיניק. "אלה היו החלטות קשות, אבל בסופו של דבר החלטנו לצאת לדרך חדשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully