וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין: חן עזב את האימון, אך ישחק בשבת

הבלם יפתח נגד הפועל ת"א, למרות העימות עם לחמן. הקבוצה קיבלה ארכה עד יום שני, כדי להוכיח לביה"ד המשמעתי כי זורק המקל נעצר

בני סכנין, שהועמדה הערב (רביעי) לדין בוועדת המשמעת של ההתאחדות לכדורגל, בעקבות זריקת המקל מיציע האוהדים לעבר השופט דניאל בר נתן בהפסד הביתי 2:0 לאשדוד בשבת, קיבלה ארכה עד יום שני. הקבוצה טענה כי איתרה את זורק המקל, ולכן איפשר לה הדיין להציג ראיות מהמשטרה כי אותו אדם אכן נעצר ומטופל משפטית.

טל חן, בלמה של סכנין, עזב היום באמצע האימון לאחר דין ודברים עם המאמן אייל לחמן. הקואץ' לא אהב את ההשקעה של הבלם באימון והעיר לו מספר פעמים, כשבאחרונה הגיב חן לדבריו. לאחר מכן, הבלם ירד אל מחוץ לדשא והפסיק להתאמן. בסכנין מרגיעים ואומרים כי המקרה כבר נשכח, וחן יהיה בהרכבה של הקבוצה במשחק בשבת מול הפועל תל אביב.

מאז הפסדה של סכנין לאשדוד בשבת, עוברת הקבוצה ימים לא קלים והלחץ מהתחתית מורגש. למרות זאת, בקבוצה לא מתכוונים לנקוט ביד קשה מול השחקנים ומקווים שצבירת נקודות תחזיר את השקט שאבד למועדון בימים האחרונים.

בסכנין צפויים מספר שינויים בהרכב לקראת המפגש מול האדומים בבלומפילד, זאת בשל היעדרותם של חאלד חלאיילה ועבאס סואן עקב צבירת חמישה כרטיסים צהובים, והרחקה של איברהים בסיט שאף הוא יראה את המשחק מהיציע.

לחמן עדיין מתלבט לגביי מחליפו של סואן, כשככל הנראה יהיה זה חיים בנון. אולם אפשרות נוספת שאותה לחמן לא שולל היא הצבתו של סרחיו נובאה כקשר אחורי. התלבטות נוספת היא בין יחיאל צגאי לבין יניב לוזון במקומו של חלאיילה בקישור הקבוצה. כרגע, נראה שלוזון יזכה במקום בהרכב, אבל החלטה סופית יקבל לחמן רק סמוך למועד המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully