וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמרי כספי: "זה משחק על העונה"

25.2.2009 / 19:45

עומרי כספי ומכבי תל אביב דרוכים לקראת המשחק הקריטי מול ריאל מדריד. פיני גרשון: "אנחנו קודם כל צריכים לחשוב איך מנצחים"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

אם מכבי תל אביב רוצה להשאיר את חלומות רבע גמר היורוליג בחיים, היא צריכה לנצח מחר (20:40, שידור ישיר בערוץ 10) את ריאל מדריד בהיכל. אם היא רוצה לשמור את גורלה בידיה, היא זקוקה לניצחון ב-19 נקודות ומעלה, זכר לתבוסה בספרד. בכל מקרה, מכבי תצטרך לעשות זאת ללא יניב גרין, שעדיין סובל מכאבים בגבו ולא התאמן גם היום. פרט לגרין, ערכו יתר שחקני מכבי אימון מסכם, שלאחריו נערכה מסיבת העיתונאים.

גרשון: "אנחנו קודם כל צריכים לחשוב איך מנצחים"

"אנחנו קודם כל צריכים לחשוב איך מנצחים, וקשה לנצח אותם. אחר כך אני מאוד מקווה שתהיה סיטואציה של הפרש", אמר מאמן מכבי, פיני גרשון. "בכל מקרה, אנחנו לא מתכננים את זה מראש.

"כל משחק במכבי הוא קריטי", המשיך גרשון. "מעבר למטרות שאנחנו מסמנים לעצמנו, גם אתם העיתונאים קובעים איזשהו סף. אני לא אמרתי שצריך להגיע להצלבה, אתם אמרתם וזה בסדר. אבל לכו לראות את המשחק בין צסק"א לסיינה ותשוו את הרמות. בואו נעמוד איפה שאנחנו".

עוד אמר גרשון כי "גם בשנה הראשונה שלי במכבי היו הרבה בעיות והיינו צריכים לייצב את המערכת. כשהגעתי למכבי היו מטרות, שאם לא היו מושגות... באתי למכבי במצב שלא היה טוב מהרבה בחינות, לא רק מקצועיות. לא היינו צריכים רק להביא שחקנים. תראה כמה כסף נחסך בחודשיים-שלושה האחרונים. הביאו שני שחקנים בחצי מיליון דולר, ותראה מה יצא מפה. תראה כמה כסף מכבי חסכה בכך שהעפילה לטופ-16".

עומרי כספי, שהחמיץ בתחילת השבוע את משחק הליגה מול נהריה, יהיה כשיר. "זה משחק על העונה. צריך לחשוב על איך מנצחים. לפני שחושבים על ההפרש, צריך לנצח בנקודה. זה משחק עם חשיבות מכרעת וברור שנצטרך כדורסל טוב, ריבאונד הגנה ומשחק הגנה טוב. לקהל תהיה הרבה משמעות מחר. אפשר לעשות את זה. נצטרך להיות אגרסיביים, לשלוט בקצב ואז יהיה בסדר".

"אנחנו צריכים להסתכל קדימה", הוסיף קרלוס ארויו. "יש משחק חשוב מחר בערב. אנחנו לא רוצים לחשוב על ההפרש, אלא לעלות למגרש ולשחק עם הרבה אנרגיות והתלהבות כדי לעשות את המיטב, בתקווה שהדברים ילכו לטובתנו. שינינו כמה דברים בצד ההתקפי, ונקווה שזה יעבוד".

ליאור אליהו סיפר כי "אנחנו רוצים להתחיל את המשחק חזק. אמנם נשחק בלי יניב גרין, אבל הביתיות מאוד חשובה ומכרעת. זה מזכיר לי את משחק הנבחרת מהקיץ, אבל צ'כיה היא לא בדיוק ריאל מדריד. יהיה קשה מאוד".

"למדנו מהשנה שעברה"

ריאל מדריד, המוליכה כרגע את בית ו' עם מאזן מושלם של 0:3, יודעת כי ניצחון מחר בהיכל מבטיח לה מעשית את הכרטיס לשלב הבא, ייתכן אף כי מהמקום הראשון. בעונה שעברה הפסידה ריאל למכבי פעמיים, אולם הפעם, משוכנעים שם, המצב שונה לחלוטין. השבוע ערכה הקבוצה שינוי בסגל השחקנים, כאשר קווינטון הוסלי שוחרר, ובמקומו הוחתם קנדי ווינסטון, שחקנה לשעבר של פנאתינייקוס, שהחל את העונה בטלקום אנקרה הטורקית.

"אנחנו רוצים לשחק משחק שלם, ולהישאר מרוכזים במשך 40 דקות", אמר הערב חואן פלאזה, מאמן הקבוצה. "יש לנו הזדמנות גדולה, ואנחנו לא רוצים לתת לה לחמוק. למדנו לקח מהשנה שעברה ולמשחק מחר אנחנו מגיעים עם המנטליות הנכונה ועם אמונה ביכולת שלנו".

"זה הולך להיות משחק מפתח", הוסיף הפורוורד אלכס מומברו. "אנחנו נצטרך להציג את היכולת הטובה ביותר שלנו כדי לנצח, כי אם נישאר על המאזן הנוכחי (0:3) זה לא יוביל אותנו לשום מקום. מכבי זו קבוצה חזקה, בטח כשהיא זוכה בתמיכת הקהל. אבל זה השלב שבו אנחנו צריכים להוכיח את הכוח המנטאלי שלנו, ולהראות לכולם שמגיע לנו מקום במשחקי הפלייאוף".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully