וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנסמן: "גם אם יונייטד תבוא, נעלה כדי לנצח"

דור בלך

25.2.2009 / 16:53

הדרום אפריקני של מכבי נתניה לא מתרגש מהמפגש עם בית"ר ירושלים, ומאמין כי האליפות אפשרית. מתיאוס שוב עקץ את יריבו, יורגן קלינסמן

במכבי נתניה נרגעים אט אט מחגיגות הניצחון 0:2 על מכבי חיפה ביום שני, וכעת מפנים את תשומת הלב לכיוון משחק הצמרת הבא הצפוי להם ביום שני בטדי נגד בית"ר ירושלים.

ביוואן פרנסמן, הבלם/קשר הדרום אפריקני, התייחס היום (רביעי) למצבה של הקבוצה ושאיפות האליפות: "אנו מגיעים לירושלים כדי לנצח. אנחנו לא מפחדים מאף קבוצה - גם אם מחר יונייטד תגיע לקופסה, נעלה כדי לנצח. לדעתי אנחנו יכולים לזכות באליפות. אמנם הציבור לא חושב שאנחנו פייבוריטים וגם לנו אין מחשבה כזו, אם משווים לחיפה ובית"ר, אבל אנו מאמינים בעצמנו וחושבים שניקח את האליפות".

לואיס מרין הוסיף גם הוא מרשמיו לקראת ההמשך: "גם בסיבוב הקודם ניצחנו את מכבי חיפה, ואז בית"ר באו והרסו לנו את התוכניות. אני מקווה שהפעם נצליח לנצח את שתיהן ברצף. אנו מכבדים את בית"ר, יש להם שחקנים טובים ומאמן טוב. ראובן עטר אימן כאן בשנה שעברה ואנו אוהבים אותו. אנחנו, בית"ר וחיפה מתמודדים על התואר, אם אנו רוצים לזכות נצטרך לנצח אותם".

שוער קבוצת הנוער, טארק נאתור, הוקפץ היום להתאמן עם קבוצת הבוגרים, כאשר מנגד, לירן שטראובר נעדר מהאימון. המגן, דדי בן דיין, שוב לא התאמן היום (רביעי), אך צפוי להיות כשיר למשחק בירושלים.

בני לם עמד היום לדין במשרדי ההתאחדות באשמת עבירות של התנהגות בלתי הולמת בנסיבות מחמירות ביחד עם עבירה של רישום שחקן שלא כדין. הדיין עמנואל סלע התייחס לעסקת הטיעון במסגרתה יורחק לם לעשרה חודשים ואמר שראוי שהמאמן גם יתנדב במוסד חינוכי כלשהו כדי להוסיף אקט חינוכי לעונש.

מתיאוס וקלינסמן, המלחמה נמשכת

מערכת היחסים בין לותר מתיאוס ליורגן קלינסמן אף פעם לא הייתה חמימה במיוחד. מאמן מכבי נתניה צוטט בעבר פעמים רבות כמעביר ביקורת על תפקודו של קלינסי בתקופת כהונתו בנבחרת, ובמיוחד כמאמן באיירן מינכן. לאחר תקופת צינון, חזר הבוקר מתיאוס לסורו, וביקר את יריבו באחד מערוצי הטלוויזיה בגרמניה.

"קלינסמן תמיד שומר על אופטימיות. פילוסופיית הכדורגל שלו היא מאוד התקפית, אבל כך הוא לא יזכה באליפות. הוא מזניח את ההגנה", אמר מתיאוס. "ההפסדים האחרונים של באיירן נמצאים בראש של השחקנים ויוצרים חוסר ביטחון בקבוצה. ביטחון אפשר להשיג רק דרך הצלחות, וזה לא קרה במשחקי הבונדסליגה האחרונים", עקץ מתיאוס.

מאמן מכבי נתניה התייחס לשמועות האחרונות בגרמניה על מועמדותו למינכן 1860 מתחתית הליגה השנייה, שפיטרה לאחרונה את המאמן, מרקו קורץ. "אני לא מועמד. יש לי חוזה בישראל ואני מרגיש שם מצוין", הכחיש מתיאוס את הספקולציות. "אני ממליץ למינכן 1860 להישאר רגועים. הם יכולים עוד להצליח העונה". קלאוס טופמולר הוא המועמד המוביל למשרה הפנויה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully