וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר מתכוננת לקלוט עלייה

דור בלך

25.2.2009 / 12:32

הסקאוט איתן מזרחי איתר 4 כישרונות יהודים ברזילאים שיגיעו בקרוב למחלקת הנוער. דה סילבה הצעיר מרשים באימונים וצפוי לחתום

טאליס פריירה דה סילבה הוא ככל הנראה רק הסנונית הראשונה מבין מספר שחקנים שצפויים לנחות בקבוצה. מדובר בשחקנים זולים, שמועמדים להצטרף לקבוצה בעונה הבאה. סקאוט המועדון, איתן מזרחי, איתר עוד מספר שחקנים צעירים וזולים לעונה הבאה, כשפרט אליהם אותרו עוד ארבעה שחקני נוער יהודים שצפויים לעלות ארצה ולהצטרף למחלקת הנוער של האגודה. בית"ר כבר פנתה אל הסוכנות היהודית והחלה בהליכים הדרושים כדי להעלות ארצה את השחקנים ובני משפחותיהם, שכבר סיכמו את כל הפרטים עם בית"ר ורק מחכים להסדרת תהליך העלייה. "ברגע שיתקבל אישור להעלות שחקן כלשהו ארצה, הוא יגיע לפה תוך כמה ימים", סיפר גורם בבית"ר. גילאי השחקנים נעים בין 15 ל-17, כשההערכה היא שכבר בעונה הבאה ישתלבו חלקם בקבוצה הבוגרת של המועדון.

אגב, דה סילבה, הקשר בן ה-18, הרשים גם באימון הבוקר (רביעי), כששיחק במדי ההרכב השני והוביל אותו לניצחונות על ההרכב הראשון במשחקונים שערך ראובן עטר. דה סילבה בישל מספר רב של שערים, ואף כבש בעצמו כמה פעמים. הברזילאי מותיר עד כה רושם מצוין ובבית"ר ינסו להחתימו לקראת העונה הבאה כבר עכשיו, מחשש שייחטף על ידי קבוצות אחרות. במועדון מודעים לכך שקבוצות ספרדיות רצו לבחון את השחקן, ולכן יעשו מאמץ להחתימו באופן מיידי. למרות זאת, יש לזכור כי קיימת אי בהירות לגבי תקציב המועדון לעונה הבאה, מה שעלול להערים קשיים על ההחתמה. עם זאת, עלותו של השחקן נמוכה יחסית ובקבוצה אופטימיים לגבי סיכויי החתמתו, בעיקר לאור מכירת דרק בואטנג ויואב זיו.

מי שככל הנראה לא ימשיך בעונה הבאה הוא ברק יצחקי. כזכור, בית"ר, אשר העבירה רק 300 אלף יורו מתוך 1.2 מיליון היורו אותם התחייבה לשלם עבור החלוץ לגנק, הציעה לבלגים לקבלו בחזרה בתמורה לויתור על החוב בסך 900 אלף יורו. יו"ר גנק, הארי למאנס התייחס ליצחקי בתקשורת הבלגית וציין כי: "הוא המחליף האידאלי לטים דה מול שאמור לחזור לסביליה בקיץ. אנחנו צרכים לסכם עם בית"ר עוד מספר פרטים, ואז נדבר עם השחקן על החוזה שלו לעונה הבאה". אם זאת, גנק היא לא הקבוצה היחידה המעוניינת בשירותיו של מלך השערים של בית"ר, וגם חטאפה, מאיורקה וסראגוסה הספרדיות בתמונה. במידה וכל אחת מהקבוצות הללו תציע סכום העולה על 900 אלף יורו, היא תקבל עדיפות על פני גנק, אך אם יציעו סכום זהה, העדיפות תנתן לבלגים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully