וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת הציעה לדג'קרידג'ה חוזה לעונה הבאה

25.2.2009 / 11:14

הקשר מסיים חוזה בסוף העונה ובמועדון מעוניים לסגור איתו כבר בשלב זה. הצדדים ייפגשו למו"מ. גם סספדס יקבל הצעה להארכת חוזה

הנהלת הפועל פתח תקוה שוחחה עם הקשר מחוף השנהב, קוני דג'קארידג'ה, והציעה לו חוזה לעונה הבאה. במועדון לא נקבו במספרים, אלא רק זימנו את הקשר לפגישה, שאמורה להיערך בימים הקרובים, במטרה להגיע לסיכום עוד לפני תום העונה. החוזה של דג'קארידג'ה מסתיים בתום העונה. "הוא שחקן חשוב ומוערך מאוד, חשוב לנגיע לסיכום עכשיו", אמרו במועדון.

גם הקשר חאיר סספדס, המושאל, צפוי לקבל הצעה דומה. למועדון יש אופציה להאריך את החוזה של השחקן בעונה נוספת.

במועדון הודיעו לקשר נבחרת הנוער שחר בלילטי, שמתאמן בקבוצה הבוגרת, כי לא יוכל להיכלל בסגל הקבוצה עד תום העונה, אם לא יחתום על חוזה חדש לטווח ארוך. במועדון טוענים כי בלילטי מחזיק במסמך עליו חתום היו"ר לשעבר ליאור שחר, שמעניק לו זכות להשתחרר מהמועדון בכל שלב. בלילטי הסכים לחתום על חוזה ארוך טווח, אך הסכומים שדרש גבוהים מדי לטענת הבעלים, רונן אלעד. השחקן אמור להיפגש בימים הקרובים עם ההנהלה במטרה להגיע לסיכום, אך לא יושג כזה הוא ימשיך לשחק בקבוצת הנוער. עד תום העונה אמורה ההנהלה להגיע איתו לפשרה, משום שבעונה הבאה השחקן מסיים את גיל הנוער.

מספר אוהדים פנו שלשום לבעלים אלעד והציעו לו להקים את "עמותת ידידי הפועל פתח תקוה", שמטרתה לתרום כספים וציוד לשחקני מחלקת הנוער, בעלי מעמד כלכלי-חברתי נמוך. הבקשה תיבחן וייתכן שעמותה כזאת תוקם במהלך העונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully