וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן: "אני גאה להיות המאמן שלכם"

מאמן הפועל ת"א אמר את הדברים בסיום האימון, ואמור להעמיד סגל מלא לקראת סכנין, מלבד דה סילבה המוצהב. לאלה ומזרחי חזרו להתאמן

הפועל תל אביב שבה היום (שלישי) להתאמן לאחר יום מנוחה, לקראת המפגש מול בני סכנין ביום שבת. גילי ורמוט, מהראן לאלה ויניב מזרחי שנעדרו מהאימון ביום ראשון, שבו להתאמן. לגוטמן צפוי להיות סגל מלא לקראת המשחק, פרט לדאגלאס דה סילבה שיחמיץ את התמודדות מול סכנין בשל צבירת חמישה כרטיסים צהובים. אל ההרכב אמור לחזור עומרי קנדה שסופסל בשבועיים האחרונים על חשבונו של דה סילבה.

בהפועל מרוצים מאוד מהניצחון של נתניה אתמול שקירב את שתי הקבוצות אל מוליכת הטבלה מכבי חיפה, והאימון נערך באווירה טובה. "הליגה תהיה מעניינת בסיבוב האחרון בניגוד לעונות האחרונות", אמר אחד השחקנים. "אנחנו מציגים את הכדורגל הכי יפה בליגה ואם נשמור על אותה יכולת עד סוף העונה יהיה לחיפה ולנתניה מאוד קשה לעצור אותנו".

מאמן הקבוצה, אלי גוטמן חגג היום יום הולדת 51 וקיבל שלל ברכות חמות מאוהדים. הצוות והשחקנים במועדון ערכו למאמן חגיגה קטנה בסיום האימון יחד עוגה שקנו עברו. גוטמן לא נותר אדיש למחווה ואמר לשחקנים: "אני גאה להיות המאמן שלכם".
מחר תעמוד הפועל בפני בית הדין של התאחדות בשל אי הגשת דו"ח כספי של 2008. בכל תחילת עונה ובאמצע העונה חייבות הקבוצות להעביר דו"ח על הוצאות כספיות. עד סוף מרץ אמורה הקבוצה להעביר לבקרה התקציבית את הדו"ח הכספי ואם לא תעביר, לא תוכל להיות שותפה במפעלים האירופים בעונה הבאה. בכל אופן, המועדון אמור לסיים את הפרשה תוך מספר ימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully