וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקוסם החדש של בית"ר?

דור בלך

24.2.2009 / 16:48

דה סילבה (18) הרשים באימון, ובאלופה שוקלים להחתימו: "יש לו טאץ' שלא רואים בישראל". גאידמק צפוי לחזור לישראל בתחילת מארס

הקשר הברזילאי טאליס פריירה דה סילבה החל להתאמן היום (שלישי) בשורות בית"ר ירושלים, והותיר רושם חיובי מאוד. הקשר השמאלי בן ה-18 הראה יכולות טכניות יוצאות דופן, והערכה על פי האימון היום היא שיוחתם על חוזה ארוך טווח לקראת עונה הבאה. "יש לו טאץ' בכדור שלא רואים הרבה בישראל", סיפרו בקבוצה. "הוא יודע לעשות קסמים עם הכדור. כשחושבים על שחקן ברזילאי חושבים על שחקן כמוהו". במהלך האימון אף הושווה דה סילבה לג'וניור ויזה. "הוא כמו גרסה משופרת שלו. יש לו את כל הטכניות שלו אם לא יותר, והוא מהיר", סיפר שחקן בקבוצה.

מאמן הקבוצה, ראובן עטר, ערך לפני האימון הראשון מאז הניצחון על בני יהודה בשבת, אסיפה קבוצתית, בה ביקש משחקניו להתרכז בסדרת המשחקים החשובה מול מכבי נתניה, מכבי פתח תקוה והפועל עכו בגביע. "בתקופה הזאת אני מבקש מכם להיות מוכנים מנטאלית לכל משחק ומשחק, ולשמור על הכושר שלכם", פנה עטר אל שחקניו. "אלה משחקים חשובים מאוד עבורנו, כל אחד שיתן את המקסימום שלו".

דריו פרננדס, שעדיין סובל מכאבים בברכו, ערך אימון אישי וצפוי להיות כשיר למשחק מול נתניה. כך גם אבירם ברוכיאן, שהצטווה לנוח על ידי הצוות הרפואי של בית"ר בשל כאבים בברכו. עידן ורד סבל מכאבים במשפעה ונטש את האימון, אך צפוי לשוב להתאמן בימים הקרובים.

חלוץ הפועל ירושלים דויד גומס, אשר כמו דה סילבה הגיע ארצה באמצעות סקאוט בית"ר ירושלים איתן מזרחי, יצטרף לבית"ר בעונה הבאה. החלוץ, שקורע רשתות בליגה הלאומית, הגיע תחילה למחלקת הנוער של בית"ר, אך הוחלט שלא להחתימו בבוגרים. הברזילאי נבחן גם באשדוד לפני שחתם בהפועל ירושלים בחודש שעבר. ההחתמה של גומס תהיה מותנת בהסכמת מאמן בית"ר בעונה הבאה, אך לאור הממוצע שלו עד כה, חמישה שערים בחמישה משחקים, סביר להניח שיצטרף.

פרקליטו של ארקדי גאידמק, דוד נרודיצקי הגיע אתמול לבית משפט השלום בתל אביב לצורך דיון בתביעתו של איש העסקים אורי שני כנגד גאידמק. גאידמק ציין בפני השופט כי "יש יסוד סביר להאמין כי גאידמק יהיה בארץ עד השלישי במארס". ב-4 במארס צפוי בית המשפט הצרפתי להחליט האם להוציא צו מעצר כנגד גאידמק בפרשת מכירת הנשק לאנגולה. במידה שיחליט לעשות כן, גאידמק, אשר צפוי לאבד את הדרכון הדיפלומטי שלו, עשוי להיעצר ברוסיה, לה הסכם הסגרה עם צרפת, ואיננה מעוניינת לקלקל את מערכת היחסים בין המדינות. מקורבים לגאידמק יודעים לספר כי הוא ביקש מאנשיו להכין את מכוניתו, מטוסו ומאבטחיו לקראת חזרתו ארצה בתאריך המיועד. עם זאת, נרודיצקי הודה בפני בית המשפט שהקשר עם גאידמק אינו סדיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully