וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלאטיני: "האוהדים תמיד מעוניינים רק בטובת המועדון"

דור בלך

24.2.2009 / 13:48

נשיא אופ"א דן עם ארגון האוהדים האירופי בשילוב האוהדים בכדורגל. הנציג הישראלי, שי גולוב: “בישראל יש קושי לרכוש מניות של מועדונים"

ארגון האוהדים האירופאי ערך אתמול (שני) מפגש עם ראשי אופ"א, בראשות מישל פלאטיני, בו דנו בנושא שילוב האוהדים בכדורגל. הנושא המרכזי במפגש היה הדו"ח שהוכן על ידי אירגון האוהדים הבריטי - "סופרטר דיירקטס", שבחן את מצב האוהדים במדינות אירופה והציג המלצות לגבי שיתוף האוהדים בניהול הקבוצות. לאחר שהוצגו פעולות האוהדים בכל מדינה, הוצגו תוצאות בדיקה שנערכו על ידי המכון השוויצרי לחוק השוואתי, לגבי הסיכוי של האוהדים באותה מדינה להוות גורם משפיע על הקבוצות ולהיות מעורבים בניהולן. נציג אירגון האוהדים הישראלי, "היציע", שי גולוב, היה שם על מנת לייצג את ישראל.

“במציאות הישראלית ישנו קושי אמיתי שאוהדים ירכשו מניות של מועדונים, גם בעקבות המצב הכלכלי, אך בעיקר מפני שאפשרות זו אינה פתוחה בפניהם ברוב הקבוצות", נכתב בדו"ח. לפי המכון השוויצרי הפיתרון האפקטיבי היחידי, הנו לכפות על המועדונים את החובה לשמור מקום לנציגי האוהדים בגוף המנהל של הקבוצה, באמצעות חקיקה מדינית או כזו שתיערך על ידי ההתאחדות.

"האוהדים הם הסיבה שאנחנו כאן", סיפר פלאטיני באירוע. "האוהדים מגינים על ערכי הספורט, והם מקושרים רגשית למועדונים. מאמנים ושחקנים באים והולכים, ולעיתים יש להם רצונות מסחריים, אבל האוהדים תמיד מעוניינים רק בטובת המועדון”.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully