וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני לם הורחק ל-10 חודשים

דור בלך

24.2.2009 / 20:36

מנהל מחלקת הנוער של נתניה מואשם כי זייף חתימות שחקני נוער. לותר מתיאוס על שכטר: "הוא חייב לדעת לשמור על היכולת הזו לאורך זמן"

בני לם, מנהל מחלקת הנוער של נתניה, שמואשם בזיוף חתימה של הורים של שחקני הקבוצה על טפסי השאלה, הגיע הערב (שלישי) להסדר עם פרקליטות ההתאחדות לכדורגל, במסגרתו יושעה ל-10 חודשים מכל פעילות. זאת לאחר שבנתניה הכחישו בתחילה את המיוחס להם, אך בהתאחדות הבהירו להם כי במידה ולא יודו, תושעה קבוצת הנערים אליה הושאלו השחקנים מכל פעילות לעונה הקרובה. ההסדר עדיין לא קיבל את האישור, ובנתניה מסרבים כרגע להגיב עד יציאתה של ההודעה הרשמית.

על אף דבריו של לותר מתיאוס על כך שעדיין אי אפשר לדבר על אליפות, שחקני מכבי נתניה יצאו אמש לחגוג את הניצחון על מכבי חיפה (0:2) בארוחת ערב משותפת. המילה שחזרה הכי הרבה פעמיים במהלך הלילה הייתה "אליפות". נושא השיחה היחיד עליו דיברו בארוחה פרט לאותה מילה אסורה, הוא המפגש מול בית"ר ירושלים, ועל כך שצריך להשאיר את הסנטימנטים לראובן עטר בצד.

"בלילה עוד חגגנו קצת, אבל מהיום הראש שלנו כבר בבית"ר", סיפר הבוקר (שלישי) איתי שכטר. "אנחנו עם הרגליים על הקרקע ויודעים שאנחנו צריכים להמשיך ולעבוד קשה כדי להצליח מול בית"ר שהיא בעלת הסגל הכי טוב בליגה".

"הניצחון אתמול פשוט בא כדי לתקן את מה שאנחנו במו ידינו גרמנו עם תוצאות התיקו האחרונות בליגה", הוסיף לירן שטראובר. "זה החזיר אותנו לעניינים, אבל אם לא נעשה מה שעשינו אתמול מבחינת מחויבות, השקעה וההתלהבות ונייצר המשכיות, אז הניצחון אתמול לא יתן כלום".

גם בצוות המקצועי של נתניה קיימת שביעות רצון גדולה, כשאיתי שכטר זכה למירב השבחים. "ידענו שרק צריך לחכות שהוא יתחיל להראות את היכולת האמיתית שלו, הוא סחף את כל הקבוצה אחריו", סיפרו בנתניה. אלא שמתיאוס היה זה שצינן את ההתלהבות כשאמר: "הוא נתן משחק גדול, זה המשחק הכי טוב של העונה, אבל הוא חייב לדעת לשמור על היכולת הזו לאורך זמן".

פרט אליו, גם רביד גזל ולירן שטראובר זכו לקומפלימנטים על משחקם המצוין. אוראל דגני הצעיר, שתורגל לראשונה בהרכב רק אתמול בבוקר, קיבל גם הוא מחמאות רבות על יכולתו ועל השקט הנפשי שהפגין.

מי שזכה דווקא לקיתונות של ביקורת מהמאמן הגרמני, הוא טל מעבי, שלא נכלל אפילו בסגל על אף היותו המגן השמאלי הכשיר היחיד בקבוצה. "אני רואה את טל כל יום באימונים, והוא מתאמן בלי חשק ולא מתנהג ברצינות כמו מקצוען, בגלל זה אני לא יכול לכבד אותו", סיפר אתמול מתיאוס. שחקנים בקבוצה יודעים לספר על כך שמעבי נפגע מאוד מהביקורת, ומכך שלא הוכלל בסגל, בעיקר לאור העובדה שביקש להשתחרר להפועל פתח תקוה בינואר. מעבי נענה אז בשלילה בטענה שהוא המגן השמאלי השני של הקבוצה, ובמידה שדדי בן דיין יפצע הקבוצה צריכה אותו.

שחקני הקבוצה אמנם הופתעו מהחלטתו של מתיאוס לערוך אימון לשחקני ההרכב ביום המשחק, אך לאחריו ולאור התוצאה דווקא נראו מרוצים ממנו. "זה בסך הכל אימון שיחרור, וזה עוזר מאוד בעיקר כשהמשחק הוא רק ב-21:00 בלילה", סיפר אבי כנפו. "זה משחרר לחצים שנאגרים בשרירים ועוזר להגיע מרוכזים יותר למשחק". מתיאוס, שתרגל את ההרכב הפותח רק באימון הבוקר, עבר גם על דגשים טקטיים באימון, מה שלטענת השחקנים עזר להם לעמוד נכון יותר במשחק ושיפר את התיאום ביניהם במצבים נייחים. מתיאוס צפוי לערוך אימון גם בבוקר המשחק מול בית"ר בשני הבא, כשמיד לאחר האימון יצאו השחקנים לירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully