וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דוידוביץ' עשה פאדיחה"

24.2.2009 / 10:53

גם הסקאוט של דורטמונד התקשה להתעלם מהטעות המביכה של שוער מכבי חיפה בהפסד לנתניה. ווסט ("עשה בושות") וקולמה ("לא באנקר") ישלמו את המחיר, שחר: "המשחק הזה מת מבחינתי"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

עוברים להאשמות

בבוקר שאחרי הטראומה בנתניה (2:0), במכבי חיפה עוברים היום (שלישי) להאשמות. שחקנים בקבוצה האשימו את הבלם אנדרסון ווסט והקשר ג'ון קולמה, שהפגינו משחק חלש, בהפסד.

גם השוער ניר דוידוביץ' לא יצא נקי, ובחיפה אמרו כי היה צריך לעצור את השער הראשון שהבקיע איתי שכטר. הסקאוט מדורטמונד, אדי בויקאמפ, שישב ביציע אמר במהלך המשחק: "איזו פאדיחה קרתה לשוער, דווקא כשבאתי לראות". בויקאמפ מעט התאכזב מאי שיתופו של אייל גולסה, שגם אותו הגיע לראות.

"נפלנו עם הבלם"

"עכשיו ברור לכולם שנפלנו עם הבלם. אמרתי כבר פעם שאלישע טעה כשלא החתים חלוץ. ווסט אנדרסון עשה בושות כשלא ידע להרחיק כדור בגול הראשון, כל המדינה ראתה איזה בלם החתמנו. בשביל זה שחררו את שי מימון?", תהה הבוקר שחקן בחיפה. ווסט וקולמה, עליו אמרו שחקנים: "כמה איבודים אפשר במשחק אחד? הוא כבר מזמן לא באנקר, תקופה ארוכה שהוא חלש", עשויים לשלם את המחיר במשחק הבא נגד עירוני קריית שמונה. בירם כיאל עשוי לחזור להרכב, כשבכל מקרה קולמה לא יוכל לשחק במשחק הליגה בעוד שבועיים מול הפועל פתח תקוה משום שצבר תשעה כרטיסים צהובים. גם ת'מבינקוסי פנטאני, דקל קינן ויניב קטן ייעדרו מהמשחק הזה. ייתכן ולוי יעדיף שכיאל יפתח בקריית שמונה על מנת להחזיר לו את הביטחון לקראת המשחק מול הפועל פתח תקוה בעוד שבועיים. הבעלים יעקב שחר אמר הבוקר: "המשחק הזה מת מבחינתי. מה שהיה נגמר. צריך להסתכל קדימה".

בחיפה אמרו כי ההתבטאויות של לוי אתמול, לפיהן הוא אינו מבין מדוע לא מייחסים חשיבות למכבי נתניה, שהיא בעצמה מועמדת לדאבל, הפגינו חששות שהתבררו כמוצדקים. במועדון הביעו דאגה מכך שלוי השיג אפס נקודות מול מכבי נתניה, אבל ההפסד לא השפיע על מעמדו. הבעלים שחר כבר הבהיר ללוי בתחילת העונה שאם יגיע לאירופה וישדרג את השחקנים הצעירים זו תיחשב מבחינתו הצלחה. השאלה הגדולה היא האם המצב החדש שנוצר ישנה את הדעה של הבעלים. בחיפה סבורים שלא.

באימון הבוקר שוחח לוי עם שחקניו ואמר להם: "שכל שחקן פה יעשה חשבון נפש עם עצמו. במקום להאשים, תחשבו מה כל אחד יכול לתקן. גם אני לוקח אחריות". שחקנים בקבוצה אמרו על כך: "יש כאן כמה שחקנים שצריכים לחשוב קצת יותר מכולם. אי אפשר כל הזמן לשתוק. בתוך כך, לפחות אחד מבין שני השחקנים, אייל משומר או ליאוניד קרופניק, יחזרו בשבת לסגל. ייתכן ולוי ייקח לשיחה אישית את פנטאני, שנראה לאחרונה חסר ריכוז ולא מצליח להבקיע.

הקשר-חלוץ הברזילאי רנאטו חתם אמש בבוטופאגו לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully