וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקנאב רוצה שיפור, ואז אולי הארכת חוזה

24.2.2009 / 10:23

הקוורטרבק ישב עם האיגלס לדון בהמשך דרכו באיגלס, דורש קבוצה תחרותית. הריסון שוחרר מהקולטס, מילוי שוחרר מאטלנטה

דונובן מקנאב ופילדלפיה איגלס בשיחות קדחתניות. העיטמים נפגשו עם הקוורטרבק בשבוע שעבר ודנו עמו בהארכת חוזהו. לפי מקור בליגה, הצדדים בוחנים ברצינות את האפשרות שלמרות הספקולציות והביקורות, מקנאב ימשיך בעיר האחווה. הספסול של מקנאב בשבוע 12 של העונה שעברה בבולטימור וההפסד בגמר ה-NFC לאריזונה השהו את השיחות ויצרו ספקולציות לגבי עתידו של מקנאב בעיר. הוא שוחח עם המאמן אנדי ריד והשניים הבהירו את העניינים ואת מצב היחסים ביניהם. השחקן דורש שהאיגלס יציבו קבוצה חזקה שתתמודד על האליפות, כשכרגע על הכוונת נמצא טי ג'יי חושמנזאדה, התופס של סינסינטי שהפך לשחקן חופשי.

אינדיאנפוליס לא בזבזה זמן, ולאחר סירובו של מרווין הריסון לקיצוץ בשכר שיחררה אותו. סוכנו של הריסון טום קונדון אמר כי הודעה רשמית צפויה לצאת היום. בכך יהפוך השחקן לחופשי. כזכור, הריסון לא הסכים להפחתה של ארבעה מיליון דולר בשכרו ויחפש קבוצה אחרת, כשגם במקרה הזה נראה שהאיגלס בתמונה.

לאחר שלוש שנים באטלנטה, הסייפטי הותיק לוייר מילוי עוזב. מילוי בן ה-35 יחפש קבוצה אחרת, אם כי בגילו המתקדם, השחקן שהיה ארבע פעמים פרו-בולר, עלול להתקשות למצוא קבוצה. מינסוטה עומדת לצרף אליה את סייג' רוזנפלס, הקוורטרבק המחליף של יוסטון ב-2008.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully