וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: אוהד קילקל לאוהדים

23.2.2009 / 19:54

קדוסי כבש ב-0:1 של באר שבע על אחי נצרת, והעניק מספר ימי שקט למאמן גיא לוי. לוד הפסידה 2:0 להפועל ירושלים, ערן קוליק התפטר

בזמן שהקרע בינו לבין האוהדים הולך ומחריף וגם הבעלים אלונה ברקת מתחילה לאבד סבלנות, יצא היום (שני) גיא לוי עם הפועל באר שבע למשחק בעילוט נגד מכבי אחי נצרת, שפיגרה ערב המחזור בשלוש נקודות אחרי באר שבע החמישית. כזכור, המקום החמישי מוליך ישירות לליגת העל בסיום העונה, בעוד השישי מוביל למבחנים מול הקבוצה שתסיים במקום ה-11 בליגה הבכירה.

האדומים מבאר שבע הגיעו ללא מאור מליקסון, לאנדרו סימיוני ודנדי אוקונגו, אך בכל זאת עלו ליתרון מוקדם כבר בדקה העשירית, משערו של החלוץ אוהד קדוסי. מכאן עבר המשחק לשליטה של נצרת, שהגיעה למספר מצבים באמצעות מלך השערים של הליגה, סרג' איילי, שהתקרב עם כדור לקורה אבל לא מעבר.

הניצחון הדחוק של באר שבע, 0:1, הראשון אחרי ארבעה משחקים ללא ניצחון, אמור להרגיע את האווירה לפחות עד משחק הליגה הבא, בו תארח הקבוצה את הפועל עכו השנייה. אחי נצרת איבדה הזדמנות פז לסגור את הפער מבאר שבע, ועתה מרוחקת שש נקודות מהמקום החמישי.

לוד הפסידה 2:0 לירושלים, קוליק התפטר

במשחק המוקדם של היום, גברה הפועל ירושלים 0:2 על בני לוד בחוץ ועשתה צעד נוסף לבריחה מהחלק התחתון של הטבלה. בסוף המשחק הודיע מאמן לוד, ערן קוליק, על התפטרותו.

ירושלים, שהרשימה עם רביעייה לרשתה של רמת השרון במחזור הקודם, הציגה שוב את הלהיט החדש שלה, דייויד גומז, שכיכב גם במשחק הגביע נגד אשדוד. הברזילאי הצעיר כבש בדקה ה-37 וביסס את הניצחון עם שער נוסף בדקת הסיום, הרביעי שלו מאז הצטרף בינואר. ירושלים שביעית עם 24 נקודות, בעוד לוד שמינית עם 20, רק ארבע יותר ממכבי הרצליה, המצויה במקום הלפני אחרון המוליך למבחנים בסוף העונה.

מאמן בני לוד, ערן קוליק, כינס את שחקניו בסיום משחק ההפסד והודיע להם כי הוא מאוכזב מצורת המשחק שלהם ומהיכולת במשחקים האחרונים ולכן הוא מודיע על סיום תפקידו. "אמרתי לשחקנים שאני מסיים את עבודתי כאן. סיימתי את הפרק שלי בלוד", אמר קוליק לוואלה! ספורט.

יו"ר הקבוצה, אבו סובחי, הופתע מההחלטה והודיע כי הוא לא מקבל את דבריו של קוליק: "הוא נשאר. למה מה קרה? הוא ימשיך והכל כאן מאה אחוז. הכדור פשוט לא רוצה להיכנס וקוליק לא אשם בזה. קוליק יהיה המאמן עד סוף העונה ואני נותן לו גיבוי מלא. לא הולך לנו טוב במשחקים האחרונים, הראש של אחמד סבע נמצא בנתניה ולא בלוד. המצב לא טוב, אבל נקווה שיהיה טוב".

אבו סובחי, שנכנס לחדר ההלבשה והודיע לשחקנים כי קוליק ממשיך, כנראה לא ממש מסונכרן עם המאמן המתפטר שלו, שהגיב על דבריו ואמר: "כנראה שאבו סובחי לא הבין אותי. אני כבר לא בלוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully