וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיגוד האתלטיקה מתכננים להוציא משלחת לירדן

23.2.2009 / 16:12

אליפות העולם במירוצי שדה תתקיים ב-28 למארס בעמאן, ובאיגוד בונים על שישה רצים ישראלים. פורמן קבעה שיא ישראלי

למרות שהספורטאים הישראלים לא היו רצויים לאחרונה בכמה ממדינות ערב, כמה מהם אמורים לנסוע בחודש הבא לתחרות גדולה אצל השכנה ירדן. מדובר באליפות העולם במירוצי שדה, ענף אתלטיקה לא אולימפי, שנשלט בדרך כלל על ידי רצים אפריקאים. בשנים האחרונות האיגוד הישראלי לא שלח רצים לכל אליפויות מירוצי השדה באירופה ובעולם, אבל העובדה שמדובר בתחרות הקרובה ביותר שיכולה להיות בחו"ל, מדרבנת את אנשי האיגוד.

האליפות תתקיים ב-28 למארס ותימשך יום אחד בלבד. באיגוד מתכוונים לשלוח שישה רצים לפחות בקטגוריות השונות, שכוללות גברים, נשים, נוער ונערות. ביום שישי הקרוב תתקיים בתל אביב אליפות ישראל במירוצי שדה, כשהמנצחים יהיו אלה שיזכו בכרטיס לאליפות העולם.

למזכ"ל איגוד האתלטיקה, ז'ק כהן, לא נודע על בעיות מיוחדות בכל מה שקשור להוצאת משלחת ישראלית לבירת ירדן, שם נשמעו לא מעט ביקורות על פעילותו של צה"ל ברצועת עזה. איגוד האתלטיקה מתכוון לרשום את הרצים בשבוע הבא, אחרי אליפות ישראל.

הקופצת לגובה מעיין פורמן שברה אתמול (שבת) את השיא הישראלי בקפיצה לגובה באולם. פרומן ניתרה לגובה של 1.83 מ', שהספיק לה כדי לנצח בתחרות בבלארוס ולשפר בסנטימטר את שיאה הקודם של אולגה קורקולין. לאחר מכן ניסתה פורמן לעבור גובה של 1.88 מ' ולשפר בשלושה סנטימטרים את שיאה באיצטדיון פתוח, אך נכשלה. המטרה של פורמן בשנה הקרובה היא לשפר את שיאה הישראלי ב-8 סנטימטרים, כדי לקבוע את הקריטריון לאליפות העולם בברלין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully