וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם אין כסף, אולי נפסיק לשחק"

23.2.2009 / 11:16

שוב איחור במשכורות שחקני מכבי פ”ת. בסטיאניני שלא שותף נגד הפועל ת”א: ”למה אני לא פותח? יש לי הצעות”. לוי שוחח איתו

"כבשתי ששה שערים העונה, למה אני לא פותח בהרכב? יש לי מספיק הצעות מפרגוואי", כך אמר חלוץ מכבי פתח תקוה פבלו בסטיאניני לחבריו לקבוצה, לאחר שלא שותף במשחק האחרון מול הפועל תל אביב (1:1). בסטיאניני, שכבש כמות זהה לזו שהבקיע ליאור אסולין (כבשו יחד 12 מתוך 20 שערים), מאוד מאוכזב ממעמדו והמאמן רוני לוי אף שוחח איתו מספר פעמים לאחרונה. בסטיאניני סיפר כי מספר פעמים המועדון לא מילא את דרישותיו ואיחר בתשלומים וכי הוא איים לעזוב, אך בסופו של דבר העניינים הסתדרו והוא החליט להישאר.

במועדון סיפרו השבוע כי החלוץ לא שותף בצדק, לאחר שלא מילא הוראות טקטיות. כמו כן, שחקנים בקבוצה סיפרו כי בסטיאניני "חושב רק על עצמו" ולא מוסר לחבריו. החלוץ, שדווקא מפגין יכולת טובה העונה, קיבל את המסר ברוח הזאת ולמרות הביקורת, נראה כי הוא למד את הלקח ויפתח במשחק הבא, נגד בני יהודה בחוץ, בכפוף להשקעה והמחויבות שיגלה השבוע באימונים.

השחקנים טרם קיבלו משכורות והם צפויים לקבל אותם בהמשך השבוע, באיחור. "מה עם המשכורות שלנו?", שאל הבוקר אחד השחקנים. "מה-15 לחודש אנחנו מחכים. יש לנו משפחות והמצב לא קל. כשאנחנו לא משחקים כדורגל קונסים אותנו, אבל מה קורה כשאין משכורות בזמן, מה נעשה? אולי נפסיק לשחק כדורגל. בסך הכל מה ביקשנו, את מה שמגיע לנו". גם בחודש שעבר המשכורות לא חולקו בזמן.

במועדון החמיאו למאמן רוני לוי על כך שהוא מרבה לשתף את השחקנים הצעירים. עומר דמארי, דני פרדה וטל בן חיים פתחו בהרכב לצד שחקנים ותיקים. הרוטציה בין פרדה ללירן כהן נמשכת, לאחר שהאחרון פתח על הספסל. שחקנים בקבוצה כעסו אתמול על החלוץ טל בן חיים בטענה שבמצב של 0:1 לזכות הקבוצה, נגע בכדור רוחב של ליאור אסולין ולא השאיר אותו לדני פרדה שעמד במצב נוח יותר. במועדון גיבו את החלוץ, שימשיך לקבל קרדיט בהרכב. שחקנים בקבוצה שהשמיעו אכזבה אחרי התיקו מול הפועל תל אביב נשמעו היום אחרת. "צריך להסתכל על הדברים בצורה כוללת. ניצחנו את מכבי חיפה והפועל תל אביב סחטה מאיתנו תיקו, כמה קבוצות עשו את זה העונה?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully