וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגמה בהפועל פ"ת: יותר שחקני בית בסיבוב השלישי

23.2.2009 / 8:32

המטרה: לחסוך בעלויות שחקני רכש. הקהל שוקל להחריף המחאה לאחר שאלעד הבהיר: אם תגייסו בטחונות, הקבוצה שלכם". קשר איטלקי הוצע לקבוצה

מנג'ר הפועל פתח תקוה, זאב זלצר, קיבל הצעה לצרף קבוצה קשר איטלקי העונה לשם, אלבן ג'ינוביץ', שהגיע הבוקר (שני) למתחם האימונים בקיבוץ עינת. בקבוצה עדיין לא התירו לו להתאמן בגלל שלא הסדירו את נושא הביטוח. ייתכן ומחר הוא יצטרף לאימונים. אם ירשים, הוא יורשה להמשיך להתאמן עד שתתקבל החלטה לגביו.

לפי שיחות שנערכו לאחרונה בין גורמים בצוות המקצועי והניהולי בהפועל פתח תקוה, מסתמנת מגמה של שיתוף יותר שחקני בית בסיבוב השלישי, על מנת להכשיר את הקרקע לעונה הבאה. המטרה היא לבסס את מעמדם של שחקני הנוער על מנת לחסוך בעלות שחקני רכש בעונה הבאה. שחר בלילטי, אור פיישבין וארמון בן נעים הם חלק מהשמות שהוזכרו בשיחות. ייתכן ומספר שחקנים נוספים יעלו מקבוצת הנוער. בשיחות צוין כי הדבר כרוך בהתייעצות עם הצוות המקצועי, משום שבמועדון אין כוונה לשתף שחקנים חסרי ניסיון אם הקבוצה תתמודד בתחתית.

עוד סוכם, בנוגע למדיניות המושאלים, כי הצוות המקצועי יקבל החלטה בתום העונה. במועדון מרוצים מהקשר אבי ריקן ומהחלוץ חן עזריאל ובחוזים שלהם יש סעיף המקנה למועדון זכות ראשונים עליהם במידה ובית"ר ירושלים, קבוצת האם, לא תחפוץ בהם.

הבעלים של הפועל פתח תקוה רונן אלעד והמנכ"ל אפי צפריר, נפגשו אמש עם נציגי האוהדים. כזכור, האוהדים הם אלה שביקשו להיפגש עם ההנהלה בדרישה למנות נציג מתוך חוג האוהדים בעמותה לניהול מועדון הכדורגל. האוהדים טוענים כי המועדון צריך להתנהל לפי אמות מידה של שקיפות מלאה וכי 80 אחוז מתוכו ממומן מכספי ציבור. אלעד השיב כי אין לו בעיה למנות נציג כזה, אך בתנאי שהאוהדים ישלימו את הבטחונות האחרים. באתר האוהדים נטען כי אלעד הבטיח לאוהדים לממן מחצית מתוך יתר המניות (עשרה מתוך 20 אחוז). בפגישה הכחיש אלעד מעורבות של מאיר שמיר בקבוצה.

"אוהדי הקבוצה ממשיכים למחות נגד ההתנהלות גם במשחקים הבאים", הודיעו אתמול בחוג האוהדים. "נדאג שלא יפוזרו הבטחות ללא בסיס". אוהדי הקבוצה שוקלים כעת להחריף את המחאה כנגד הקבוצה. חלקן שוקלים להחרים את משחקי הבית הבאים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully