וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרשון: "גיינס נלחם כמו נמר"

22.2.2009 / 22:42

מאמן מכבי ת"א החמיא לפורוורד שלו שהוביל את קבוצתו לניצחון על נהריה. יו"ר נהריה, סבג: "אם לא נקבל כסף, נשחרר את כל השחקנים"

אדריאן הרבשטיין

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

בדיוק לחזרה לשגרה שכזאת קיוו במכבי תל אביב. הצהובים, שסבלו בשבוע האחרון מפציעות של הגבוהים שלהם (כספי, גרין, אליהו) ומההתנהגות לא ראויה של קרלוס ארויו, הצליחה לצאת עם ניצחון חוץ גדול בליגה על עירוני נהריה, 85:102, אותה נהריה שהעיפה אותה מהגביע. הניצחון שהחזיר לעניינים את ארויו ואת צ'ארלס גיינס (17 נקודות) מגיע בדיוק בזמן- רגע לפני המשחק הקריטי של התל אביבים מול ריאל מדריד ביורוליג ביום חמישי.

גיבור המשחק, הלא הוא גיינס, שלא הרבה לראות דקות פרקט עד כה, אמר בסיום: "ידענו שנצטרך להילחם ועשינו את מה שהיה צריך לעשות. הם נתנו לנו מלחמה בשלושת הרבעים הראשונים, אבל אנחנו גם צריכים לתת קרדיט לעצמנו". לגבי יכולתו, אמר הפורוורד: "אני מנסה להשתלב לאט". לגבי המשחק ביורוליג, ביום חמישי נגד ריאל מדריד אמר: "זה יהיה סיפור אחר והרבה יותר קשה, אני מקווה שנגיע מוכנים".

מאמן מכבי תל אביב, פיני גרשון נשמע מעודד בסיום: "עשינו כמה מהלכים טובים בסיום וברחנו להם. זה יכול היה גם לקרות במחצית הראשונה, אבל לא סגרנו מספיק טוב את הצבע. במחצית השנייה עשינו זאת וזה הלך טוב, ביחד עם סלים קלים שלנו". גרשון התייחס להבדלים בין המשחק בגביע בו נוצחה מכבי בעין שרה לניצחון בליגה ואמר: "ההבדל הוא שעכשיו צ'רלס גיינס היה, ואז אלטון בראון לא היה". עוד הוסיף המאמן על גיינס: "הוא נלחם כמו נמר ומשתטח על כל כדור. הוא שחקן מוכח".

על די בראון, שזכה רק ל-4 דקות משחק בגארבג' טיים, אמר גרשון: "זה לא יפה לשפוט אותו לפי המשחק הזה, כי היתה לנו בעיה עם הרכב ישראלי. כתוצאה מזה הוא ומרכוס בראון לא שיחקו מספיק דקות בגלל החוק הרוסי. מזל שקיבלנו דקות טובות מדרור חג'ג' וליאור אליהו".

לגבי המשחק ביום חמישי שצפוי לקבוצה נגד ריאל מדריד אמר: "במשחק הזה צריך לתת 40 דקות טובות מאוד. אסור שיהיו לנו נפילות כמו ברבע השני. במשחק הקודם נגדם היו לנו פציעות, אך לא התלוננו על כך".

דרור חג'ג', שעלה בחמישיה והחזיר עם 15 נקודות ומשחק מצויין, אמר בסיום: "אני חלק מקבוצה ולא הכל תלוי בי. קיבלתי דקות משחק היום. ברור שכשאתה משחק במכבי בעמדה שאני משחק הביטחון הוא חשוב. הייתי מוכן לסיטואיציה אבל אתה לא יכול לדמיין עד כמה זה חזק עד שאתה נמצא פה".

כשנשאל איך מתמודדים עם הישיבה על הספסל, אמר הגארד: "מנסים להישאר חזקים. צריך לעשות סוויץ'. בקבוצות אחרות אתה מקבל הרבה יותר קרדיט, ובמכבי אתה צריך להיות יותר חד מאשר במקומות אחרים". עם זאת, חג'ג' מרוצה שהגיע לצהובים: "אין חרטה. כל אחד רוצה להיות במקום הכי גבוה".

סבג: "אם לא נקבל כסף, נשחרר את כל השחקנים"

"אמרתי לשחקנים שלי בחדר ההלבשה אחרי המשחק שהם עשו את המיטב", אמר מאמנה של עירוני נהריה, יעקב ג'ינו. "אני מקווה שהם לא יהיו מתוסכלים, הם נתנו 30 דקות טובות, אך התפרקנו בסוף וחבל. במקרה שלנו לא צריך לשאול למה באו 10 דקות לא טובות, אלא למה הגיעו 30 דקות טובות, מכבי היא קבוצה דורסת. הפסיקו לשרוק לנו עבירות, והמומנטום שלנו נעצר".

ג'ייסון וויליאמס, אקס מכבי תל אביב ששוחרר לאחרונה, אמר: "הרגשתי טוב. שיחקתי מול שחקנים ששיחקתי איתם 4-5 חודשים. הם השיגו את הניצחון. שיחקנו חזק 30 דקות אבל היו לנו איבודים והם הענישו אותנו. זה חלק מהחיים". על קבוצתו החדשה אמר וויליאמס: "טוב לי בנהריה, אני משחק כדורסל ואני מקווה שיהיה יותר טוב".

ג'ינו התייחס לשאלה האם אופפת את הקבוצה אי ודאות כלכלית ואמר: "על המגרש הראינו שאין לזה שום השפעה. יש דבר מקצועי והוא שמכבי תל אביב טובה מאיתנו". יו"ר נהריה, אבי סבג, שפך יותר אור על המצב: "בנינו תקציב בתחילת העונה, סגרנו עם ספונסורים וקיבלנו אישור מהבקרה התקציבית. לצערי אחד הספונסורים, ישקר, לא נתן לנו את הכסף, בגלל המצב הכלכלי. כרגע אין, אני לא יודע אם יהיה".

סבג המשיך וציין כי המצב חמור, חמור מאוד: "זה בור של מיליון שקל. זה לא רק משכורות מיידיות. להחודש נשיג את הכסף. המינהלת גם עוזרת. מהעירייה קיבלנו, אבל חלק מהכסף משרת כערובה בבקרה התקציבית. אנחנו עומדים בפני שוקת שבורה. או שאנחנו ממשיכים, או שניאלץ לשחרר שחקנים ובשנה הבאה נאלץ להתחיל הכל מהליגה הלאומית. בשבוע הקררוב נצטרך לקבל תשובות. זה לא צחוק. נשכנו שיניים עד היום הזה ואין יותר זמן".

סבג סיים את דבריו כשהוא יוצא הפנייה נרגשת אל כל האנשים שיכולים לעזור: "אני פונה לכל הספונסורים. אם לא נקבל כסף, ניאלץ לשחרר את כל השחקנים הזרים ולרדת ליגה. בעשר שנים האחרונות בנינו פה קבוצה לתפארת ומסורת. נהריה זו הקבוצה הכי צפונית הארץ, ואם הקבוצה הזו תתפרק היא כנראה לא חשובה מספיק לאנשים בנהריה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully