וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פיטורים של אלי כהן לא יעזרו לנו"

בקרית שמונה מיואשים ממצבם בתחתית אך לא מאשימים את המאמן: ”אנחנו מחכים לספוג כדי להתחיל לשחק, מקווה שלא נתעורר מאוחר”

"דיכאון", כך הגדיר אחד משחקני עירוני קרית שמונה את מצב הרוח במועדון לאחר ההפסד אתמול (שבת) לסוגרת הטבלה, הכח עמידר רמת גן. אתמול בסיום המשחק הורגשה אכזבה קשה בחדר ההלבשה עקב המצב ההולך ומחמיר של הקבוצה, שנמצאת כרגע במרחק נקודה אחת בלבד מהקו התחתון שמוביל לליגה הלאומית.

"כבר מיצינו את השיחות, אפילו בינינו", אמר אחד השחקנים הבכירים, "זה כדור שלג שלא מפסיק להתדרדר. יש לנו סגל טוב אבל משהו לא דופק. קשה להסביר מה עובר עלינו, זה כאילו שאנחנו מחכים שנספוג עד שאנחנו מתחילים לשחק. אני מקווה שלא נתעורר מאוחר מדי. יש עוד הרבה נקודות בקופה ורק ניצחון אולי יחזיר אותנו למסלול הנכון".

השחקנים בקבוצה לא בורחים מאחריות ומאשימים בעיקר את עצמם במצבם. יחד עם זאת נשמעות ביקורות על הקישור האחורי של הקבוצה, שכרגע לא מספק את הסחורה.

אלי כהן נמנע אתמול בסיום המשחק מלדבר עם השחקנים, ומחר הוא צפוי לערוך אסיפה לפני האימון בכדי לעודד את חניכיו. בכל מקרה, בהנהלת הקבוצה כרגע נותנים גיבוי למאמן, שהצליח להשיג רק שתי נקודות מ-21 אפשריות, אבל גם המצב הזה עלול להשתנות בקרוב אם הקבוצה תמשיך להפסיד נקודות. "אני לא חושב שזעזוע כזה יעזור לנו", הוסיף אותו שחקן, "אנחנו אלה שנצטרך להוציא את הקבוצה מהמצב. בדרך כלל הולך לנו טוב נגד הגדולות, ואני מקווה שנגד מכבי חיפה נצליח להוציא נקודות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully