וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוזון: "הקוון ביקש שאכנס לחדר"

אבי לוזון מגיב לטענות הפועל ת”א, לפיהן יו"ר ההתאחדות ניסה להשפיע על השופטים. במכבי פ”ת מזכירים: ”קיבלנו גול בתוספת הזמן”

במכבי פתח תקוה כועסים על הטענות של אנשי הפועל תל אביב, לפיהן אבי לוזון ניסה להשפיע על השופטים לפני המפגש בין הקבוצות. יו"ר ההתאחדות לכדורגל, אבי לוזון, מכחיש בעצמו את טענות אנשי הפועל לפיהן הוא שוחח עם השופט אלי חכמון לפני המשחק וטוען היום כי סירב לבקשת אחד הקוונים להיכנס לחדר השופטים. גורם בפתח תקוה אמר היום: "איך יכול להיות שטוענים שלוזון השפיע על תוצאת המשחק, אם קיבלנו גול בדקה ה-93?".

באיגוד השופטים לא עברו לסדר היום בעקבות הפרסום וכבר הבוקר ערכו בדיקה בנוגע לטענות. חכמון הבהיר לראשי האיגוד כי לא שוחח עם לוזון והיו"ר בסך הכל אמר לו: "שבת שלום". לוזון מביא כאן טענות דומות וטוען כי מישהו מנסה לפגוע במשפחת לוזון. לוזון טוען כי "במידה ומוני הראל או חבר הנהלה אחר של קבוצה אחרת היה משוחח עם השופטים, אף אחד לא היה כותב".

"עברתי במסדרון ליד חדר ההלבשה ובדרך הבחנתי שדלת חדר השופט פתוחה", מתאר לוזון את השתלשלות העניינים אתמול. "הסתכלתי על השופטים ואיחלתי להם הצלחה ושבת שלום. באותו רגע אחד הקוונים הזמין אותי להיכנס, אבל אני אמרתי לו 'עזוב, אחר כך יתחילו קשקושים'. אני זה שסירבתי, אתה קולט? המשכתי ללכת והוא אמר לי 'אתה באמת שם לב לכל הקשקשנים?'. הכל המצאה, אנשים מנסים לפגוע במשפחת לוזון בגלל אינטרסים. אני לא מתכוון להיכנס לכל דבר שכותבים עליי".

מחמאות לזהבי

עוד בהפועל תל אביב: הקבוצה התכנסה לאימון קל בבוקר שנערך ללא המאמן אלי גוטמן. מהאימון נעדרו גם יניב מזרחי החולה, גילי ורמוט מסיבות אישיות ומהראן לאלה שנחתך אתמול ברגלו. מחר יזכו השחקנים ליום מנוחה וביום שלישי אמורים כל השחקנים לחזור לאימונים רגילים לקראת המפגש מול בני סכנין בסוף השבוע.

השחקנים המשיכו להחמיא היום לחלוץ ערן זהבי על שער השוויון בדקה ה- 93 ובקבוצה מביעים סיפוק מהתוצאה (1:1) שהושגה ב"אורווה" אתמול. בהפועל ממתינים לתוצאת המשחק בין מכבי חיפה למכבי נתניה. "הראינו אופי אתמול וזה חשוב להמשך הדרך", אמר אחד השחקנים. "לא הגיע לנו להפסיד את המשחק. עכשיו אנחנו צריכים להחזיק אצבעות שחיפה לא תנצח ותגדיל את הפער מאיתנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully