וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין לדין בעקבות זריקת מקל לעבר השופט

תובע ההתאחדות קיבל החלטה בעקבות דוח השיפוט של בר נתן. אבו סלאח זועם על הרחקת בסיט: "שיתנו לנו כבוד כמו לשאר הקבוצות"

תובע ההתאחדות לכדורגל החליט הבוקר (ראשון) להעמיד לדין את בני סכנין בעקבות זריקת מקל מיציע האוהדים לעבר השופט, דניאל בר נתן, במהלך משחק הליגה מול מ.ס אשדוד (2:0). בלי קשר להחלטה, בסכנין עדיין לא נרגעו הרוחות מהרחקת איברהים בסיט לאחר 30 שניות על המגרש. גם לסכנין, כמו הרבה קבוצות אחרות בליגה, נמאס מכך שהשופטים חורצים גורל משחקים. "נוצרה סטיגמה על סכנין וזה מחלחל לשופטים כשהם באים לשפוט את הקבוצה", טוען יו"ר המועדון חסן אבו סלאח.

"מתי יבינו השופטים שאנחנו באים לשחק ולא לשבור רגליים. אם השופט היה מפעיל שיקול דעת, הוא היה יכול להסתפק בצהוב לבסיט. השחקן לא התכוון לפגוע, וראו שהוא לא עשה גליץ' לרגליים. איגוד השופטים צריך לעשות הכנה טובה יותר לשופטים שבאים לשפוט אותנו, בכדי שלא יבאו עם מחשבה מראש שהם צריכים להוציא הרבה כרטיסים. צריך לתת לנו כבוד כמו לשאר הקבוצות. בכל המשחקים בארץ ואפילו באנגליה משחקים קשוח, אבל זה לא אומר שיש לנו שחקנים שבאים לפגוע בכוונה ביריב".

אבו סלאח התייחס לקריאות הקהל "תתפטר" לעבר המאמן, אייל לחמן: "אני מבין את הקהל שלא אהב את ההפסד, אבל מי כל מי שהיה במשחק ראה שאנחנו אלה ששלטנו עד ההרחקה. אם היו מאשרים לנו את השער שנפסל, היינו גם מנצחים. אני מאוד מרוצה מעבודה של אייל ואין לי שום טענות כלפיו. אני נמצא ברוב האימונים ורואה את ההשקעה שלו. אני מאמין בדרך שלו ורק שימשיך לעשות את העבודה הטובה שעשה עד עכשיו".

שחקני הקבוצה קיבלו היום (ראשון) מנוחה ורק מחר ישובו להתאמן לקראת המפגש הקשה הצפוי בבלומפילד מול הפועל תל אביב. החדשות הרעות מבחינת סכנין הן שעבאס סואן וחאלד חלאילה לא יוכלו להיות שותפים למשחק עקב כרטיסים צהובים. בנוסף אליהם, גם בסיט, שהורחק אתמול, לא יהיה בסגל הקבוצה למשחק, דבר שיצריך את לחמן לערוך מספר שינויים בהרכב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully