וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיגל קוטו זכה בחגורת ה-WBO

22.2.2009 / 11:37

הפורטו-ריקני ניצח את מייקל ג'נינגס בנוקאאוט טכני בסיבוב החמישי, והוכתר אלוף ה-WBO במשקל חצי בינוני: "נהדר לחוש את הזירה"

הפורטו-ריקני מיגל קוטו זכה הלילה (בין שבת לראשון) בחגורת WBO במשקל חצי בינוני (עד 67 קילוגרם). החגורה התפנתה לאחר שהאמריקאי פול וויליאמס, שהחזיק בה, עבר קתגוריית משקל, והפורטו-ריקני חגר אותה לגופו בסיום הקרב. קוטו בן ה-28 עלה לזירה במרכז המדיסון סקוור גארדן בניו יורק נחוש לנצח את יריבו, האנגלי מייקל ג'נינגס. הפורטו-ריקני לא בזבז זמן ותקף למן הפתיחה, כשבסיבוב הרביעי הוא הפיל פעמיים את יריבו לקנבס, בעזרת קומבינציות מהממות.

בסיבוב החמישי קוטו סגר עניין, כשהפיל את יריבו לקרשים בפעם השלישית. כשאפו מדמם, ג'נינגס הביט לעבר אנשי הפינה שלו, והללו ידעו שהקרב הזה הפך להיסטוריה. באותו רגע, 2:36 לסיום החמישי, שופט הזירה בנג'י אסטבז חדל את הקרב והכריז על קוטו כמנצח.

מאזנו של הפורטו-ריקני עומד כיום על 1:33, כשההפסד היחיד שלו כמקצוען היה ביולי 2006 לאנטוניו מרגריטו. מאזנו של ג'נינגס לאחר הקרב עומד על 2:34. "כשראיתי את הקהל, זה היה נהדר לחוש שוב את הזירה", אמר קוטו בסוף, "למדתי את היריב בשני הסיבובים הראשונים, ואז התחלתי ללכת קודם כל על הגוף ואחר כך הראש". ג'נינגס החמיא ליריבו בסיום: "קוטו מתאגרף גדול, הוא בעל העוצמה הכי גדולה בה נתקלתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully