וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה - מכבי חיפה: סבן בשמאל, דגני בימין

מאמן נתניה ערך אימון ביום המשחק נגד חיפה (20:50, ערוץ 10), והחליט להסיט את סבן לצד שמאל של ההגנה. קרופניק ומשומר מחוץ לסגל

לאחר המעידה של הפועל תל אביב באורווה, במכבי נתניה מאמינים שהערב (שני) הם יוכלו למצב את עצמם מחדש כמועמדת הראויה ביותר לתואר האליפות עם ניצחון שני העונה על מכבי חיפה (איצטדיון הקופסא, 20:50, שידור ישיר בערוץ 10).

לאחר שחזר לשיטת שלושת הבלמים מול מכבי פתח תקוה בשבת שעברה וראה כי טוב, הודיע מתיאוס כי ימשיך לדבוק בה, כשזאב חיימוביץ', ביוואן פרנסמן ולואיס מרין ימשיכו להרכיב את חוליית ההגנה. "זה משחק מאוד חשוב בגלל שלתוצאה תהיה השפעה ישירה על המשך מאבקינו בצמרת", אמר לואיס מרין. "כל שחקן שמשחק בקבוצה שמתמודד על תארים יודע להתמודד עם לחץ ולנתב אותו לכיוונים חיובים. אני בטוח שגם מכבי חיפה שהיא קבוצה מצוינת ובכושר טוב מודעים לחשיבות המשחק וגם עליהם יהיה לחץ מסוים".

החסרון המשמעותי ביותר של מתיאוס יהיה דדי בן דיין, שלא התאמן במהלך כל השבוע, לא לקח חלק גם באימון המסכם של הקבוצה אמש (ראשון) ויחמיץ את המשחק החשוב. מתיאוס ערך היום אימון טקטי, 10 שעות לפני המשחק, והמשיך לנסות מערכים שונים עקב פציעתו של בן דיין. לאחר שתירגל במשבצת המגן השמאלי את דלה ימפולסקי, ניסה הגרמני את קלמי סבן, כשאוראל דגני הצעיר מתופקד כימני, וזאת הנוסחה שנבחרה לבסוף.

כמו כן, אלברטו זפאטה כנראה לא ייכלל בהרכב, ואבי כנפו צפוי להחליפו. עד סיום האימון לא החליט מתיאוס איזה הרכב הוא מעדיף. למרות זאת החליט להשאיר את טל מעבי, המגן השמאלי היחיד הטבעי שלו, מחוץ לסגל, ובמקומו הוזעק מקבוצת הנוער עומרי בן הרוש. גם שניר גואטה, שהצטיין בשבועות האחרונים, יישב ביציע, ולעומתו, לראשונה מזה שלושה שבועות יחזור ראובן עובד לסגל ויפתח על הספסל.

מתיאוס אף החליט לא לכלול בהרכב את הקשר המצטיין שלו מנשה. מנשה, שממוקם בראש טבלת הכובשים והמבשלים של הקבוצה וחתום על הניצחון מול מכבי חיפה בחיפה עם שער ושני בישולים בסיבוב שעבר, יאבד את מקומו לטובת סיאבונגה נקוסי הדרום אפריקאי, שעד כה מאכזב ביכולתו.

מתיאוס הזהיר את שחקניו ממרכז השדה של מכבי חיפה, ויעלה בחולייה אמצעית מעובה, התכלול פרט לנקוסי את אלברטו בלאנקו ורביד גזל, שיתפוס את מקומו של אלמוג כהן המוצהב. איתי שכטר ואלברטו זאפטה ימשיכו לשחק בחוד. על אף העובדה כי מדובר במשחק בית, מתיאוס בונה על מתפרצות מהאגפים, וביקש מסבן וימפולסקי לתמוך בהתקפה בכל הזדמנות. כבר בתחילת העונה בחן מתיאוס את ימפולסקי כמגן ימני, אך האחרון לא הצליח להסתגל לתפקיד. כעת, ביקש מתיאוס מהשחקן לנסות ולעשות את המעבר על הצד הטוב ביותר, ולתמוך בעיקר בהתקפה.

בעקבות מיעוט האוהדים שרכשו כרטיסים במכירה מוקדמת, הוחלט להקדים את פתיחת הקופות לשעה 16:00, במקום השעה המיועדת 17:30.

הרכב משוער: לירן שטראובר, אוראל דגני, זאב חיימוביץ', ביוואן פרנסמן, לואיס מרין, קלמי סבן, רביד גזל, אלברטו בלאנקו, סיאבונגה נקוסי, איתי שכטר, אבי כנפו.

קרופניק ומשומר לא בסגל

סקאוט של קבוצת בורוסיה דורטמונד הגרמנית הגיע לעקוב אחר שניים משחקני מכבי חיפה, ניר דוידוביץ' ואייל גולסה, במשחק נגד מכבי נתניה. זאת לאחר שקיבל המלצות חמות על השניים. הסקאוט קיבל מספר קלטות של שחקנים ישראלים, ביניהם של שמעון אבוחצירה מהפועל פתח תקוה ושל גולסה. הסקאוט התרשם מאוד מביצועיו של האחרון והלילה הודיע כי יעקוב אחריו במשחק מחר. גולסה עצמו לא צפוי לפתוח ולאחרונה עושה רושם שהוא מאבד את הקרדיט שניתן לו בתחילת העונה. בחיפה מקווים שהוא יתרשם משחקנים נוספים, כמו פיטר מסיללה ות'מבינקוסי פנטאני, שהמטרה היא למכור אותם לאירופה בשנתיים הקרובות.

החלוץ שלומי ארבייטמן, שאכזב בהזדמנויות שקיבל, יפתח על הספסל. החלוץ ת'מבינקוסי פנטאני יפתח במקומו בהרכב. גוסטבו בוקולי יפתח לצדו של ג'ון קולמה בקישור האחורי. בחיפה נשמעו לא מעט ביקורות של שחקנים, שבוקולי צריך לפתוח לצד בירם כיאל שמציג יכולת טובה בדקות שהוא מקבל. שחקנים בקבצה עודדו את כיאל בסוף השבוע, ואמרו לו כי ברור שחזרתו להרכב היא רק עניין של זמן. הבלם ליאוניד קרופניק לא ייכלל בסגל למשחק, וכמוהו גם המגן אייל משומר.

השחקנים עצמם דרוכים לקראת המשחק מחר, ואמש נשמעה לא מעט ביקורת על העובדה שהקבוצה לא מצליחה להגדיל את הפער בשעה שהפועל תל אביב מועדת מול יריבותיה. "בכל פעם שיש לנו הזדמנות להגדיל את הפער, אנחנו מאפשרים להפועל לחזור לחיים", אמר שחקן בקבוצה. "הגיע הזמן שננצח אחרי שהפועל מעדה ונגדיל את הפער לשבע נקודות".

המתיחות עם ראשי מכבי נתניה נמשכת. בחיפה כועסים על התגובה שהוציאה מכבי נתניה בסוף השבוע, שם טענו כי השופט מנשה משיח הוא בכלל אוהד שרוף של מכבי חיפה. באיגוד השופטים אמרו אמש כי אין להם כוונה לשנות את השיבוץ, ומשיח ישפוט כרגיל. באיגוד לא ידוע שמשיח אוהד את אחת הקבוצות, ובנתניה ציינו כי לא מעט פעמים קופחו על ידי השופט. גורם בחיפה התייחס הבוקר לטענות של אנשי נתניה ואמר: "אנחנו מקווים שמכבי נתניה תצליח למלא את המגרש". עד כה מכרה נתניה פחות מאלף כרטיסים לקראת המשחק, כמות דומה לזו שרכשו אוהדי חיפה.

נראה כי מעבר ל-1,500 הכרטיסים שהקצתה הנהלת נתניה להנהלת חיפה לקראת המשחק, חיפה עשויה לקבל 500 כרטיסים נוספים לאוהדיה, שישבו בשער 5. בהנחה שהדבר אכן יקרה, חיפה עשויה להגיע עם מספר אוהדים כמעט זהה לזה של נתניה. בחיפה מקווים שהקהל הירוק יהווה רוב במגרש, וזאת במידה ונתניה לא תמכור בסופו של דבר מספר כרטיסים, שיחד עם בעלי המנויים, שיגיע ל-2,000.

הרכב משוער: ניר דוידוביץ', עמרי אפק, דקל קינן, אנדרסון ווסט, פיטר מסיללה, גוסטבו בוקולי, ג'ון קולמה, אוסיי רנספורד, ליאור רפאלוב, יניב קטן, ת'מבינקוסי פאנטני.

עדכון ראשון 10:44
עדכון אחרון 20:40

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully