וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דדי בן דיין בספק למשחק מול מכבי חיפה

דור בלך

19.2.2009 / 22:02

מגן מכבי נתניה שוב לא התאמן. ניסיונות להכשירו. טגה חזר לאימונים מלאים. שכטר לאוהדים: "אתם השחקן ה-12, אם לא ה-11 שלנו"

מאמן מכבי נתניה, לותר מתיאוס, ממשיך בהכנות למשחק מול מכבי חיפה, כשהיום ניסה מספר הרכבים שונים וטרם החליט. באימון שנערך תחת גם שוטף ניסה מתיאוס מספר וריאציות התקפיות, כשההתלבטות הגדולה היא בין סיאבונגה נקוסי לשלו מנשה. בין היתר נוסה הרכב הכולל את שניהם וללא איתי שכטר.

לאחר שאתמול ערך אסיפה ארוכה והתרכז במכבי נתניה, מתיאוס העדיף לחכות עם האסיפה שתעסוק במכבי חיפה לאימון המסכם מחר (ראשון). דדי בן דיין שנעדר מהאימונים במהלך השבוע לא לקח חלק באימון גם היום, ובספק למשחק מול מכבי חיפה. עם זאת, מחר ינסה המגן להתאמן, ובמידה שיצליח יפתח בהרכב.

מי שכן ערך אימון מלא, לראשונה מזה תשעה חודשים, הוא אמייה טגה. "התרגשתי מאוד. לשחק עם כולם ולעשות דברים ששחקנים עושים", סיפר הקשר. "אני מקווה שזו הפעם האחרונה שהייתי מחוץ לאימונים ולמשחקים ואני שמח שוב להיות עם החבר'ה. אני מקווה שיצאתי לדרך חדשה".

לאחר מחאות האוהדים לאור מחירי הכרטיסים, והחרמת המשחק מול מכבי פ"ת, בנתניה מנסים להחזיר את הקהל - אך לא על ידי הצעד המתבקש של הורדת המחירים כי אם על ידי סרטון בו קוראים השחקנים לאוהדים להגיע למשחק. "יום שני הקרוב - אין זמן אחר, אין משחק אחר", אומר שם לירן שטראובר, כשאיתי שכטר מוסיף: "זה המשחק הכי חשוב שלנו השנה, אנחנו צריכים אתכם - אתם השחקן ה-12 אם לא ה-11 שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully