וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודי סלע הודח בחצי גמר טורניר ממפיס

21.2.2009 / 20:10

סטפאנק קטע את מסע הקסם של דודי סלע בטורניר ממפיס כשהביס את הישראלי 3:6, 1:6 בחצי הגמר, ויתמודד בגמר נגד רודיק

דודי סלע הודח אמש (שבת) בחצי גמר טורניר ממפיס בארצות הברית (על סך פרסים של 1.226 מיליון דולר). סלע, המדורג 86 בעולם, סיים את מסעו המוצלח בעירו של אלביס עם הפסד לראדק סטפאנק הצ'כי, המדורג 19 בעולם, שניצח בקלות 3:6, 1:6 ב-57 דקות בלבד, אבל עלייתו עד לחצי גמר הטורניר היוקרתי אחרי ניצחונות על ריינולדס, סרה וקוניצקין תקפיץ אותו בערך 20 מקומות בדירוג החדש שיתפרסם ביום שני.

סלע רצה להמשיך במומנטום שלו גם מול סטפאנק, את הצ'כי הוותיק נמצא פשוט בכושר נפלא, והוא נמצא בדרך לתואר שלישי העונה, שיקדם אותו בחזרה לעבר הטופ 10. סטאנק ניצל שתי נקודות שבירה מכריעות במערכה הראשונה כדי לנצח בה 3:6, ופתח מבערים במערכה השנייה בה שלט לחלוטין, הוליך 0:5 וטייל לניצחון 1:6 ולמקום בגמר.

בסיום המשחק אמר סלע: "סטפאנק שיחק ממש טוב, רואים שיש לו הרבה ביטחון ושהוא בתקופה טובה. לא היה לי סיכוי אבל אני מרגיש שהמשחק שלי מתחבר קצת. בסך הכל זה היה שבוע טוב מאוד. אני לא אוהב לשחק באולמות, אז אני מרוצה מן העובדה שהצלחתי להגיע לחצי הגמר".

מהלך המשחק

סלע עלה למשחק ללא רגשי נחיתות והגיש היטב, אבל סטפאנק שמר גם הוא על ההגשות שלו ואחרי ארבעה משחקונים התוצאה עמדה על 2:2. אז ניצל הצ'כי משחקון הגשה חלש של סלע, זכה בנקודת שבירה ראשונה וניצל אותה כדי לשבור ולעלות ל-2:3. סטפאנק המשיך במומנטום ועלה ל-3:5, ואז הרים פעם נוספת את רמת משחקו, עלה ל-15:40 ולא התבלבל כדי לנצל את ההזדמנות לשבור פעם נוספת ולסגור את המערכה הראשונה בתוצאה 3:6 לזכותו.

במערכה השנייה יחסי הכוחות כבר היו אחרים לחלוטין, וסטפאנק השיג את השבירה הראשונה שלו עוד במשחקון השני ועלה ל-0:2. הצ'כי המשיך להגיש נהדר ומחץ את סלע בדרך ליתרון 0:5, לפני שהישראלי זכה במשחקון ניחומים בודד, וסטפאנק סגר עניין עם 1:6 במערכה וניצחון במשחק כולו.

רודיק מחפש נקמה

סטפאנק יתמודד בגמר נגד המדורג 1 בטורניר, האמריקאי אנדי רודיק, שגבר על לייטון יואיט 6:2, 6:7, 4:6. בכך, יוכל רודיק לנקום בסטפאנק, על שהדיח אותו לפני כשבוע בחצי גמר טורניר סן חוזה. האמריקאי בן ה-26 לא היה מרוכז במערכה הראשונה, ויואיט ניצל זאת כדי לטייל ל-2:6, אבל אז רודיק התעורר, והמערכה השנייה היתה לקרב צמוד שנגמר בשובר שוויון לזכות האמריקאי. במערכה השלישית רודיק ניצח 4:6, ועתה הוא מתכונן לגמר נגד הצ'כי.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
  • עוד באותו נושא:
  • דודי סלע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully