וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנתניה מלינים: "מתיאוס לא מכבד אותנו"

דור בלך

20.2.2009 / 22:06

המאמן הרגיז את השחקנים לאחר ששוב שחרר אותם לאחר כניסת השבת: "הוא לא מכבד את הערכים הכי בסיסיים של אדם, האמונה והמשפחה"

לאחר שבתחילת העונה נהג מאמן מכבי נתניה, לותר מתיאוס, לערוך את האימונים המסכמים עד לשעות הערב המאוחרות של שישי, פנו אליו מספר שחקנים והסבירו לו את הבעייתיות שזה יוצר להם בעקבות ההתנגשות עם ארוחת השבת והקידוש, והמאמן הקדים את האימונים בשעתיים כך שהשחקנים יגיעו לביתם בזמן או באיחור קל לכל היותר. היום (שישי) החליט המאמן הגרמני לקבוע את שעת האימון לחמש בערב, כשבתחילתו ערך אסיפה בת יותר משעה, והשחקנים יצאו מהקופסא רק לקראת השעה שמונה וחצי בערב, והצליח להרגיז את שחקניו.

"הרי הסברנו לו בתחילת העונה שזה פוגע לנו במשפחה ובאמונה, והוא הבין", סיפר שחקן בקבוצה הערב. "זה גם לא אימון מסכם או משהו, מה הבעיה לקיים אותו מוקדם יותר או לחכות עם האסיפה למחר? הוא דורש כבוד אבל לא נותן בחזרה. הוא לא מכבד את הערכים הכי בסיסים של אדם - האמונה והמשפחה שלו". שחקן נוסף בקבוצה סיפר על כך ש"מבין הישראלים, לפחות שלושת רבעי קבוצה שומרי מסורת, וכמעט כולם עורכים קידוש בשישי. מה הבעיה להתחשב? הקידוש אמור להתחיל בסביבות שבע והשחקנים שגרים בנתניה מגיעים באיחור של שעתיים, ויש פה שחקנים גם מראשון, ירושלים, ובאר שבע".

"כולנו מקצוענים ומבינים את החשיבות של האימונים ולא באים בטענות על אימונים ארוכים או מפרכים. להיפך, אנחנו מרוצים מזה", המשיך אותו שחקן. "אבל למה אי אפשר להתחשב בנו? או בסביבה? האיצטדיון נמצא בשכונה שרבים מתושביה דתיים. בשנה שעברה כשראובן אימן פה ידעו להתחשב בשכונה והשתדלו להימנע כמה שאפשר מלחלל שבת". אגב, לפני כחודשיים התלוננו תושבי השכונה לעירייה על כך שהאימונים בערב שבת מפריעים להווי השכונתי, ושריקותיו של מתיאוס מחללות את השבת. העירייה בתגובה פנתה לנתניה שהסבירה את המצב למתיאוס שהסכים לא להשתמש במשרוקית באימונים שנערכים בשישי בערב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully