וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכח-קרית שמונה: להימנע מהעמקת המשבר

שתי האחרונות נפגשות ובני חדד מהכח מבין: "זה המשחק הכי חשוב שלנו העונה". בקרית שמונה מדברים על עזיבה של אלי כהן במקרה של הפסד

מעודדים מהניצחון בגביע ומההגרלה הנוחה לשמינית הגמר, ינסו מחר (שבת) בהכח עמידר רמת גן להשיג ניצחון ליגה שלישי העונה על חשבון הקבוצה הראשונה שהפסידה להם השנה, עירוני קרית שמונה. על אף העונה הנוראית עד כה, ניצחון יצמצם את הפער בין רמת גן לקרית שמונה לנקודה בלבד, ויחזיר את הסגולים היישר למאבק על ההישדרדות.

קרים עבדול לוקמן הניגרי, שחזר אתמול ארצה לאחר כחודשיים בהם שהה במולדתו ובאליפות אפריקה לנוער, יהיה בסגל אך לא צפוי לפתוח, כמו גם גל לוי שחוזר לפעילות לאחר שלושה שבועות של היעדרות עקב פריקת כתף. תומר חליבה הפצוע בגבו ייעדר מהמשחק.

מי שכן יחזרו להרכב הם הצמד שניצח את הפועל באר שבע בשבוע שעבר, בני חדד וברק בדש. חדד עצמו התייחס למשחק כשסיפר "בלי להכנס לקלישאות, זה משחק העונה שלנו. זה משחק שחייבים לנצח אותו ואנחנו ניקח את הנקודות האלה בכח. הניצחון על באר שבע יצר אווירה טובה בקבוצה וכל השחקנים דרוכים ויודעים שאפשר לעשות את זה. אני מאמין שאנחנו צריכים ויכולים להישאר בליגה, כי אנחנו קבוצה טובה שרק צריכה להתחבר. כל הזמן אמרנו שזה עניין של זמן והליגה עוד ארוכה, אבל אנחנו כבר במחזור 20 והליגה הולכת ומתקצרת - זה הזמן לעשות את זה. זה ללא ספק המשחק הכי חשוב שלנו העונה. אם ננצח כמובן שיהיו עוד הרבה משחקים חשובים כמוהו, אבל אם נפסיד כבר לא בטוח שיהיו לנו עוד משחקים גורליים".

הרכב משוער: ז'וסלין מאייבי, חיים פונטרמולי, אביב חדד, ישראל ראש, בני חדד, איתן טיבי, מייקל טוקורה, דידי אונגר, עידן ויצמן, ברק בדש, ג'וזף נואפור.

קרית שמונה: ההזדמנות האחרונה של אלי כהן?

עירוני קרית שמונה אחר הצהריים את ההכנות לקראת המפגש הבוער. בקבוצה רוצים לחזור אל מסלול הניצחונות לאחר שהכח החלה את מסע הכשלונות של קרית שמונה בסיבוב שעבר. בקבוצה מורגש לחץ רב, שכן הפסד, והמקום האחרון קרוב מתמיד.

השבוע גם החלו הדיבורים במועדון על מעמדו של אלי כהן, זאת במידה וקרית שמונה תפסיד את המשחק. "למרות מערכת היחסים הקרובה בין איזי שירצקי לאלי כהן, הפסד יכול לגרום לסיום תפקידו", אמר מקורב לשניים. "אמנם איזי לא יזרוק את אלי כמו את מישל דיין, אבל במקרה שכזה, הם יגיעו להבנה על הדרך להיפרד".

קרית שמונה קיימה אימון במתחם האימונים בקרית שלום בתל אביב. עוד לפני האימון הראה המאמן וידאו לשחקנים ואמר: "אנחנו חייבים לשמור על פער הנקודות שיש לנו מהכח. זה משחק גורלי". עומר פרץ ייעדר מהמשחק בשל מתיחה במפשעה, כשגם החלוץ שלומי אביסדריס יחסר בשל צבירת צהובים.

כרגע נראה שכהן ימשיך עם אותו הרכב שפתח מול בית"ר ירושלים, פרט לשוער דני עמוס, שיחזור לשער אחרי פציעה קלה שסחב.

הרכב משוער: דני עמוס; דני בונדר, לואיס גוטיירז, סלאח חסארמה, ערן קוז'וק, מיגל סבאסקו, פול קסאני, תומר סוויסה, גיא צרפתי, יובל אבידור, טודור קולב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully