וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לשתוק וליהנות

עו"ד אורי שלף

20.2.2009 / 13:55

אורי שלף באמת רצה לנחם בבלוג שלו את אוהדי מכבי ת"א האומללים, אבל מה לעשות שיש דרבי נוסף בעוד שבועיים וזה לא הזמן להראות רגשות

חיים, שיושב שורה מתחתיי בבלומפילד בארבע השנים האחרונות, הוא לא מחסידיו הגדולים של יגאל אנטבי. גם העובדה שהקיצוני סופה שלנו, שרץ כאילו הוא נער עלומות בן 16, הוא המגן השמאלי הכי טוב בארץ כבר שנים והשחקן הכי טוב בהפועל בשנתיים האחרונות, לא עוזרת. בזמן האחרון כבר אין לו מה להגיד ואני כמו חבר אמיתי, טופח בליגלוג על כתפיו אחרי כל מהלך חיובי של מלדיני הישראלי והוא מצידו נושך שפתיים וממשיך לצפות במשחק.

גם ביום שני בדרבי הגביע הוא ישב שורה מתחתיי. לידי, לעומת זאת, ישבו שני אוהדים לא מוכרים ובלתי מובנים שטענו בפניי כי הם נוהגים להגיע לכל משחק גדול שנערך בבלומפילד ולמרות שאחד מהם הזדהה כאוהד בית"ר, הם לא היו נראים מזוהים יתר על המידה עם קבוצה זו אחרת, בטוח שלא במשחק הזה, סתם חבר'ה שבאו לראות משחק ואנשים כאלה הם האחרונים שאתה רוצה שישבו לידך בדרבי. במיוחד לאור העובדה הברורה שמכבי באמת גרועים וכל מה ששמעתי מהם במשך המשחק היו משפטים נוסח : "מכבי הקבוצה הכי חלשה שראיתי הרבה זמן, הם לא יכולים לתת גול גם עוד 100 שנה, הטרינידדי הזה, מאיפה הביאו אותו? שישלחו אותו חזרה לאפריקה, בוזגלו הוא היחיד שיכול לגנוב גול וגם אותו הוא מוציא?" ועוד כהנה וכהנה הערות, כאלה שאתה ממש, אבל ממש, לא רוצה לשמוע בדרבי, כי לדרבי, כמו לנאחס, חוקים משלו.

גם חיים שמע את הברבורים ותחילה ניסה, בעדינות, להשתיק את הצמד בששש... עצבני. לפני בעיטת עונשין של מכבי במהלך החצי הראשון סיננו השניים שאין לנו ממה לחשוש ולא צריך להחזיק את הידיים על הראש, כי בוזגלו לא יודע לבעוט. אני, ברגע של פזיזות, הסכמתי עם הצמד ואף הוספתי כי המרחק גדול מדי וקשה מאוד להבקיע לאניימה מחוץ לרחבה, מה שגרם לחיים להסתובב אליי במיידית ולהורות לי בשקט לשתוק. דקה לסוף, קרן למכבי והצמד, שכבר התכונן ליציאה בכדי להקדים את הפקקים, פולט בזחיחות שחבל על הזמן, המשחק גמור וגורם לחיים להסתובב, שוב, במבט על סף פיצוץ ולהורות, גם להם אבל הפעם בקול רם, לשתוק. מזל שבא יבואה ותקע את השני.

גם אני רוצה להוציא את אשר ליבי ולספר לכם שהרבה זמן לא הייתי רגוע כל כך בדרבי, ושכל חילוף של נימני רק עשה אותי יותר רגוע ושאוטוטו ליבי יוצא לאוהדים הצהובים המסכנים שאוכלים להם ת'לב, כי הקבוצה שלהם היא כלום ואין לה עתיד, אבל אני לא אספר לכם את זה. כי חיים יכעס עליי בטח כמו שהוא כועס על יגאל שאמר ששחקני מכבי מגיעים עם פיק ברכיים , כי בכל זאת, עוד שבועיים יש שוב פעם דרבי ולדרבי כאמור, חוקים משלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully