וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת-הפועל ת"א: לא סופרים את האדומים

רוני לוי אמר לשחקניו שהם לא פחות טובים לקראת ההתמודדות (שבת, 17:10, ספורט 2). האדומים בכלל רואים אליפות בעיניים

הפועל תל אביב ערכה הבוקר (שישי) את האימון המסכם לקראת המשחק מול מכבי פתח תקוה (17:70, שידור ישיר בספורט 2). אחרי הניצחון בדרבי הגביע השבוע, האימון נעשה באווירה טובה וחיובית, כשהשחקנים והצוות המקצועי מרבים לחייך. לפני האימון ערך המאמן אלי גוטמן אסיפה לשחקנים, ובה אמר: "תיהנו מהתקופה שאתם עוברים. אנחנו בעיצומם של משחקים חשובים, וחשוב שתמשיכו באותה יכולת שאתם מציגים, אבל עם יותר יציבות לאורך כל המשחק".

גוטמן צפוי לפתוח באותו מערך שהשיג את הניצחון בדרבי, כשבן לוז יישאר על הספסל וטלקיסקי יקבל שוב את הקרדיט ב-11 הראשונים. עדן בן בסט, שלא התאמן אתמול, חזר היום לאימון, וצפוי להיות מחר בסגל הקבוצה.

בהפועל רואים חשיבות גדולה במשחק מחר, ואף חוששים מהמגרש הרעוע בפתח תקוה. האדומים בעיקר חוששים בגלל חוסר ההצלחה במשחקים האחרונים מול מכבי פ"ת, שמסתמנת ככבשה השחורה של המועדון, ואף צופים משחק טקטי מאוד מצד חניכיו של רוני לוי. "ניצחון ואנחנו בדרך הנכונה למאבק האליפות", אמר אחד השחקנים.

בסיום האימון חגגו שחקני הקבוצה את יום הולדתם לשלושה שחקנים - בן לוז, ביבראס נאתכו ויהודה חוטא.

הרכב משוער: וינסנט אניימה, יגאל אנטבי, וואליד באדיר, אלין טופוזאקוב, דגלס דה סילבה, שי אבוטבול, ביבראס נאתכו, גילי ורמוט, דמיטאר טלקיסקי, מהראן לאלה, סמואל יבואה.

לוי לשחקנים: "אתם צריכים לנצח"

בצל האירוע שקרה השבוע באימון הקבוצה, מכבי פתח תקוה ערכה הבוקר (שישי) את האימון המסכם שלה לקראת המשחק מול הפועל תל אביב. הקשר סולי צמח, שהיה מעורב בתקרית, קיבל מסר לפיו הוא מקבל גיבוי מראשי המועדון אך עליו לנהוג בעתיד באיפוק מול שחקני קבוצת הנוער ולשמש להם דוגמא. גם שחקנים בקבוצה הצדיקו את צמח בטענה שלשחקני הנוער אין זכות להגיב לביקורת של שחקני הקבוצה הבוגרת.

המגן הימני חגי גולדנברג שהורחק במשחק הליגה מול מכבי נתניה יישב ביציע, בעוד שאסמעיל עאמר יחזור להרכב הראשון. קובי גנון ימשיך בעמדת המגן השמאלי ונאור פסר ימתין להזדמנות על הספסל. רוני לוי הדגיש בפני החניכים שלו את חשיבות המשחק, שעשוי להשאיר את הקבוצה במאבקי הצמרת. הפסד ביתי ירחיק את הקבוצה משם. לוי אמר לשחקנים באסיפה: "אתם צריכים לנצח את הפועל תל אביב, אנחנו קבוצה לא פחות טובה. בנתניה היינו אמורים לנצח ולא עשינו את זה בגלל השופט".

הרכב משוער: אוהד כהן; אסמעיל עאמר, בובאן גרנצ'ארוב, מורד מגמאדוב, קובי גנון; אורי לוזון, סירמאנה דמבלה, דני פרדה, טל בן חיים; ליאור אסולין, עומר דמארי (פבלו בסטיאניני).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully