וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "אין קרב מוחות ביני לבין מתיאוס"

20.2.2009 / 18:09

מאמן מכבי חיפה לקראת נתניה: "ננסה להגדיל הפער. אין מערכת יחסים עכורה בין כיאל לקולמה". סוכני שחקנים התעניינו בזגורי מהנוער

מכבי חיפה ערכה הבוקר (שישי) אימון נוסף לקראת משחק הצמרת המסקרן מול מכבי נתניה ביום שני. המאמן אלישע לוי דיבר לפני האימון על המשחק הקרוב ואמר: "מעולם לא היו לחיפה חיים קלים ב'קופסא' אבל גם עבור נתניה המשחקים לא היו טיול. מדובר בשתי קבוצות טובות שתעשינה הכל כדי לצבור נקודות.

"אין כאן קרב מוחות ביני ללותר מתיאוס וגם לא ניסיון לנקמה על ההפסד בסיבוב הראשון. פער שש הנקודות הוא קריטי וחשוב מאוד, אבל הוא אינו מבטיח כלום. נעשה מאמץ להגדיל אותו. לנתניה סגנון משלה, לגיטימי לכשעצמו, אנחנו קבוצה עם הרבה פנים שמסוגלת גם לרוץ כשצריך וגם לשחק טקטי כשצריך. אין ספק שיתפתח משחק קצבי והמאבק הוא על נקודות. אני מקווה שניקח אותן".

לוי התייחס לבירם כיאל ולמערכת היחסים שלו עם ג'ון קולמה. "אין מערכת יחסים לא טובה בין השניים אלא תחרות ספורטיבית על מקום בהרכב. בירם בסך הכל בן 20 ועדיין לא הפנים לחלוטין את משמעות ההתמודדות על חולצת ההרכב. כולם מגויסים למען מטרות ויעדים משותפים. בקבוצת כדורגל נמצאים 22 שחקנים בעלי אמוציות. כשמדובר בהרכב צעיר, קורה מה שקרה עם בירם ואני סבור שעוד יהיו מקרים כאלה ואחרים. אי אפשר למנוע אותם. טיפלנו בעניין במסגרת קבוצתית. אין כאן רע מול טוב. כולם מושיטים יד ומתחברים וזה מה שאני מצפה גם מבירם. התקרית לא פגעה כהוא זה בגיבוש הקבוצתי הנפלא".

קבוצת הנוער הודחה אתמול מטורניר ויארג'יו באיטליה, כשאת מירב המחמאות קיבלו ישראל זגורי, אלי ארליך, מוחמד גדיר ואייל גולסה. מלבד ארליך, שלושת האחרים יחזרו היום לארץ. סוכן שחקנים איטלקי אפילו התעניין בזגורי ובמחלקת הנוער יידעו אותו שיש לו דרכון צרפתי. לוי התייחס לטורניר ואמר: "אנו גאים ושמחים על מה שהם עשו שם. ארבעה משחקני הסגל שלנו, גד עמוס, ישראל זגורי, אייל גולסה ומוחמד גדיר הוסיפו כוח ואפשרנו להם להשתתף בחגיגה ולהגיע לשלב הגבוה. אני שמח שהם חוזרים בריאים ושלמים. מדובר בשיתוף פעולה הדוק עם מחלקת הנוער כדי שנפאר את שם המועדון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully