וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א החזירה את ארויו לפעילות

20.2.2009 / 11:08

יממה אחרי שהושעה, הגארד הפורטוריקני התנצל והוחזר לאימונים. בכיר בקבוצה: ”מקווים שהזעזוע יוביל לשינוי”. צפוי לספוג קנס כספי

יממה לאחר שהשתה אותו מכל פעילות, מכבי תל אביב מחזירה את קרלוס ארויו לשורותיה. הצהובים-כחולים הודיעו אתמול כי הרכש היקר בתולדותיהם מושעה עד להודעה חדשה, וזו הגיעה הבוקר (שישי), כשסגנית האלופה הצהירה כי הפורטוריקני חוזר להתאמן עם הקבוצה, שכן התנצל על התנהגותו והביע חרטה. לפי שעה בהנהלת הקבוצה מסתפקים באזהרה ששיגרו כלפי השחקן אמש, אך אליה ככל הנראה יתווסף בקרוב גם קנס כספי כבד. "אנחנו מקווים שהזעזוע הזה יוביל לשינוי בהתנהגותו, אחרת כנראה שלא נוכל להמשיך יחד עוד הרבה זמן", אמר בכיר במועדון.

כזכור, הרקע המרכזי להשעייה הוא במשחק האימון מול הפועל גליל/גלבוע שנערך ביום שני, ובו הובסה מכבי 93:70. ארויו, כנראה על רקע משחק אנוכי במדריד והתנהגות שהכעיסה את מאמני הקבוצה, ישב על הספסל, ולדברי מקורבים למועדון השתעשע וצחק בזמן שחבריו מוכים על הפרקט. במכבי זעמו על חוסר הרצינות, כהגדרתם, שאולי נולד מתוך מחאה של השחקן. וויכוח התפתח בין הגארד למנהל הקבוצה, גור שלף, ובהמשך גם ספג פיני גרשון שלל חיצים לכיוונו. "אתם לא תגידו לי מה לעשות", צעק ארויו, "מי אתם בכלל, אני שחקן NBA". עוד טוענים גורמים כי ארויו אף הפטיר "you are a bullshit coach" לכיוונו של גרשון, שניסה להתערב בוויכוח לטובתו של שלף.

"כבר תקופה ארוכה שקרלוס מתנהל כאילו הוא מעל המועדון", אמר אמש (חמישי) גורם בכיר בקבוצה לוואלה! ספורט. "הוא מתנהג בזלזול מופגן כלפי השחקנים והצוות המקצועי. נמאס לכולם מההתנהלות שלו, והפעם לא יעברו על הדברים לסדר היום. אולי הוא צריך לקבל מכה שתאפס אותו".

גם במשחק היורוליג בשבוע שעבר מול ריאל מדריד לקח ארויו חלק בתקרית עם ליאור אליהו; על פי עדים לאירוע, במהלך המשחק פרץ וויכוח בין ארויו לאליהו, לאחר שאליהו העדיף לזרוק לסל ולא למסור את הכדור לארויו. האחרון השתולל, הפורוורד ניסה להרגיעו והניח את ידו על כתפו של הפורטוריקני, אולם "ארויו דחף את אליהו מעליו", לטענת גורם בקבוצה.

בינתיים מתכוננת הקבוצה למשחק החוץ בליגה נגד עירוני נהריה (ראשון, 20:45). הפורוורד עמרי כספי, שסבל מנקע בקרסולו אחרי שנפגע במשחק האימון נגד גלבוע/גליל, חזר לאימונים, והוא צפוי לשחק בנהריה. מנגד, קיים ספק באשר לשיתופו של ליאור אליהו במשחק בעין שרה. כזכור, אליהו סוחב פציעה בשריר התאומים עוד מההפסד לריאל מדריד, ובמכבי עשויים לאפשר לו מנוחה לקראת המשחק החשוב ביום חמישי הקרוב נגד אותה ריאל. גם יניב גרין עדיין סובל מכאבים בגבו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully