וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת הנוער של מכבי חיפה סיימה דרכה בטורניר ויארג'יו

19.2.2009 / 21:14

שחקניו של איתי מרדכי הודחו ברבע גמר טורניר הנוער האיטלקי, לאחר שנוצחו 3:0 בידי אינטר. השוער גד עמוס מנע תבוסה גבוהה יותר

אחרי שקבוצת הבוגרים הוגרלה אתמול (רביעי) לשחק נגד הפועל תל אביב בגביע המדינה, שיחת היום במכבי חיפה הפכה להיות טורניר הנוער בויארג'יו שבאיטליה. קבוצת הנוער התמודדה אחר הצהריים נגד אינטר ברבע הגמר, כשהיא הקבוצה היחידה בשלב הזה שאינה איטלקית.

חיפה התקשתה לעמוד בקצב שהכתיבו האיטלקים והבדלי הרמות הורגשו לאורך המשחק. אינטר הוליכה 0:2 כבר במחצית ויכולת טובה של השוער גד עמוס מנעה הבקעת שערים נוספים. במחצית השנייה נעצה אינטר, אלופת הטורניר בשנה שעברה, את השלישי וסיימה את דרכה של חיפה בטורניר עם 0:3 חלק.

הירוקים הצעירים הרשימו מאוד לאורך הטורניר, כמו בשנים עברו, ובסך הכל רשמו שוב הישג נאה לעיני סקאוטים אירופים רבים.

המאמן איתי מרדכי אמר לאתר הרשמי של הקבוצה: "ההישג יפה ומכובד. היה לנו טורניר פנטסטי וגדולי המומחים כאן שפעו מחמאות. הצלחנו להיות הקבוצה היחידה ברבע הגמר שאינה איטלקית, וזה מספיק כדי לתת מושג על המאמץ שהשקענו כאן".

עוד הוסיף מרדכי: "לא קל לשחק כל יומיים בתנאים קשים ומול קבוצות חסונות, אבל עמדנו בזה בכבוד. שילבנו את רוב השחקנים וחילקנו כוחות. את החוויות מכאן נשתדל להביא עימנו לישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully