וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ארויו דחף את אליהו"

19.2.2009 / 17:11

עימות עם שלף, התחצפות לגרשון ויחס מתנשא לשחקני הקבוצה. גורם במכבי תל אביב מסביר את השעיית ארויו, ולא פוסל שחרור של הגארד

גם בערב גמר גביע המדינה בכדורסל, מכבי תל אביב גונבת את הכותרות. סגנית האלופה, ששבתה הערב (חמישי) מפעילות, הודיעה כי החליטה להשעות את השחקן היקר בתולדותיה, קרלוס ארויו, עד הודעה חדשה. הרכז הפורטו ריקני הובא בקיץ על ידי המאמן דאז, אפי בירנבוים, והפך לשחקן המרכזי של הקבוצה גם תחת הדרכתו של פיני גרשון.

הרקע המרכזי להשעייה הוא במשחק האימון מול הפועל גליל/גלבוע שנערך ביום שני, ובו הובסה מכבי 93:70. ארויו, כנראה על רקע משחק אנוכי במדריד והתנהגות שהכעיסה את מאמני הקבוצה, ישב על הספסל, ולדברי מקורבים למועדון השתעשע וצחק בזמן שחבריו מוכים על הפרקט. במכבי זעמו על חוסר הרצינות, כהגדרתם, שאולי נולד מתוך מחאה של השחקן. וויכוח התפתח בין הגארד למנהל הקבוצה, גור שלף, ובהמשך גם ספג פיני גרשון שלל חיצים לכיוונו. "אתם לא תגידו לי מה לעשות", צעק ארויו, "מי אתם בכלל, אני שחקן NBA". עוד טוענים גורמים כי ארויו אף הפטיר "you are a bullshit coach" לכיוונו של גרשון, שניסה להתערב בוויכוח לטובתו של שלף.

"כבר תקופה ארוכה שקרלוס מתנהל כאילו הוא מעל המועדון", אמר הערב (חמישי) גורם בכיר בקבוצה לוואלה! ספורט. "הוא מתנהג בזלזול מופגן כלפי השחקנים והצוות המקצועי. נמאס לכולם מההתנהלות שלו, והפעם לא יעברו על הדברים לסדר היום. אולי הוא צריך לקבל מכה שתאפס אותו".

גם במשחק היורוליג בשבוע שעבר מול ריאל מדריד לקח ארויו חלק בתקרית עם ליאור אליהו; על פי עדים לאירוע, במהלך המשחק פרץ וויכוח בין ארויו לאליהו, לאחר שאליהו העדיף לזרוק לסל ולא למסור את הכדור לארויו. האחרון השתולל, הפורוורד ניסה להרגיעו והניח את ידו על כתפו של הפורטו-ריקני, אולם "ארויו דחף את אליהו מעליו", לטענת גורם בקבוצה.

במכבי החליטו להעמיד את ארויו לוועדת משמעת, שם הוחלט להשעות אותו מכל פעילות. למכבי תל אביב, למי ששכח, מחכה בשבוע הבא משחק העונה שלה ביורוליג מול ריאל מדריד, שאם תנצח ביד אליהו תסיים את העונה האירופאית של הצהובים-כחולים. יקדם לכך משחק של מכבי בנהריה, אליו עדיין לא ברור האם ארויו יגיע.

גורמים בקבוצה רמזו היום (חמישי) כי ייתכן ואף ארויו ייחתך, תוך הטלת קנס כבד עליו. במכבי אמרו כי אם יימצא לארויו תחליף ראוי בימים הקרובים, אופציית הפרידה והקנס הכבד עשויה לקרום עור וגידים הרבה יותר מהר מכפי שמצפים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully