וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קן גריפי ג'וניור חוזר לסיאטל

19.2.2009 / 9:54

החובט הותיק שב למארינרס, בשורותיהם החל את הקריירה לפני 20 שנה. ג'יטר מגן על א-רוד: "לא קל להגיד 'טעיתי', אנחנו תומכים בו"

קן גריפי ג'וניור, החובט הותיק שהחל את דרכו במייג'ור ליג בסיאטל לפני עשרים שנה, חוזר למארינרס. ג'וניור, ששיחק בשנה שעברה בסינסינטי ועבר לשיקגו וייט סוקס, חתם על חוזה לעונה אחת, במסגרתו ישתכר 2.5 מיליון דולר כשכר בסיס ועוד 2 מיליון שיינתנו לו כבונוסים של הישגים. "קן שמח לשמוע שהוא חוזר לסיאטל, בהחלט הייתה לו אנחת רווחה", אמר קן זדוריינצ'יק, ה-GM של הקבוצה.

דרק ג'יטר יוצא להגנתו של חברו לניו יורק יאנקיז, אלכס רודריגז, אבל קודם כל להגנתו שלו. "מה שמרגיז אותי הוא שמדברים על 'תור הסמים' בבייסבול ועל כך שכולם לקחו. ובכן, לא כולם לקחו", אמר השורטסטופ. "אני יודע שא-רוד עשה טעות, אבל קשה מאוד לעמוד מול קהל ולהגיד 'טעיתי'. אנחנו תומכים בו, לא מגנים אותו. זו העבודה שלנו לגרום לו להרגיש כמה שיותר נוח על המגרש".

בהנהלת בוסטון יש קולות שתומכים בתקרת שכר ב-MLB. הבעלים ג'ון הנרי והנשיא לארי לוקינו חשפו כי למרות היות הרד סוקס אחת מקבוצות השוק הגדולות ביותר במדינה, הם היו מעדיפים לראות שינוי (כמובן, בגלל היריבה הגדולה מניו יורק). "אני חושב שצריך לדחוף לזה", אמר לוקינו, "כשאני מסתכל על ליגות אחרות, השיטה הזו נראית הטובה והמבטיחה ביותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully