וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרווין הריסון צפוי להיחתך מאינדיאנפוליס

19.2.2009 / 9:26

פוטבול: הקולטס ינפו את אחד התופסים הגדולים אי פעם, לאור הירידה ביכולתו ובשל העובדה ששחרורו יפנה להם מקום בתקרת השכר

גל הניפויים של שחקנים ותיקים ב-NFL לא פוסח גם על אינדיאנפוליס קולטס ועל אחד התופסים הטובים ביותר בליגה בעשרים השנים האחרונות ובהיסטוריה בכלל. בעוד בדאלאס מתמקדים בהמשך הרומן עם טרל אואנס, הקולטס צפויים לנפות את מרווין הריסון. התופס בן ה-36, שנבחר על ידי אינדי בדראפט של 1996, מכביד על תקרת השכר של הקבוצה, משום שהוא צפוי להרוויח יותר מ-13 מיליון דולר בעונה הבאה והקולטס צריכים להחתים שחקנים חופשיים שהיו בשורותיהם. מגן הפינה קלווין היידן, לדוגמה, חתם לחמש שנים על סכום של 43 מיליון דולר.

הריסון נבחר, כאמור, בדראפט של 1996 (כנראה דראפט הרסיברים המוצלח בהיסטוריה), והפך לאחד מגדולי התופסים בהיסטוריה. הוא צבר 1,102 תפיסות, 14,580 יארד ו-128 טאצ'דאונים. לאחר שהיה המטרה העיקרית של פייטון מאנינג מאז נכנס האחרון לליגה ב-1998, חלה ירידה דרסטית ביכולתו ומשחקן מוביל בקבוצה הפך למטרה משנית בלבד. בשנה שעברה הסתבך הריסון בחשד לתקרית ירי מחוץ לבאר שבבעלותו בפנסילבניה.

אלברט היינסוורת', אחד משחקני ההגנה המובילים בליגה, לא ימשיך בטנסי. היינסוורת' בן ה-27 החליט לבחון את השוק החופשי, לאחר שבעונה האחרונה רשם 91 תיקולים ו-14.5 הפלות קוורטרבק. שחקן אחר של הטייטאנס, הבועט רוב בירונאס, חתם על הארכת חוזהו בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully