וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני מרגיש מצוין"

19.2.2009 / 0:32

טום בריידי דיבר לראשונה על קצב החלמתו: "הכל מתקדם בקצב הנכון". הולמס נקנס על חגיגה בסופרבול, הצ'ארג'רס תייגו את ספרולס

עד היום הייתה חזרתו של טום בריידי, הקוורטרבק של ניו אינגלנד פטריוטס, למגרש הפוטבול בגדר תעלומה, וגם עכשיו לא ברור עדיין מתי ישוב לשחק, אבל בראיון שנתן השחקן ל"בוסטון גלוב", הוא השמיע סופסוף את מוצא פיו והתייחס לפציעה הארוכה.

"אני מרגיש טוב, ממש מרגיש טוב", אמר בריידי לכתב מייק רייס, "הכל מתקדם כפי שצפיתי, בקצב הנכון. יש עדיין הרבה עבודה ונצטרך לעבוד ביחד כדי לחזור למקום שבו היינו". בריידי הודה כי בתחילת תהליך ההחלמה היו עיכובים, אבל עכשיו הכל עובד בצורה הטובה ביותר. ובכל זאת, הוא עדיין לא יודע האם יהיה כשיר לפתיחת העונה. "אני לא יכול לחזות קדימה מה יקרה, הלוואי שזה היה כבר מעבר לפינה אבל זה לא. יש הרבה דברים שצריכים ליפול במקום הנוכן".

מסתבר שהתפיסה המנצחת של סנטוניו הולמס בסופרבול הגיעה עם קנס קטן. ב-NFL אוהבים להעניש, והליגה הודיעה לתופס של פיטסבורג שייקנס ב-10 אלפים דולר, משום שלאחר הטאצ'דאון חיקה את ה"צ'וק דאסט" של לברון ג'יימס (הנפת הידיים לאוויר מלמטה למעלה וזריקה של הכדור לגובה). מה שמשמעותי מבחינה מקצועית הוא שהסטילרס לא קיבלו עונש של 15 יארד, מה שהיה יכול לעזור לקורט וורנר ואריזונה.

סן דייגו שמה את תג הפרנצ'ייז על הרץ האחורי דארן ספרולס, למרות שלדניאן טומלינסון עדיין בקבוצה. הצ'ארג'רס רמזו שהם מחפשים טרייד על טומלינסון, אולם הרץ האחורי הביע את רצונו להישאר ונכון לעכשיו ימשיך בשורותיהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully