וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלצר מתנגד לשבת על הספסל של הפועל פ"ת

18.2.2009 / 17:11

שוחח עם מחפוד ואלעד שביקשו שיחזור בו, השחקנים פועלים בנושא גם כן. המנג'ר: "מעדיף שלא". נימבה ואופיי בסגל לשבת נגד מכבי ת"א

מנג'ר הפועל פתח תקוה, זאב זלצר, הבהיר למאמן אלי מחפוד ולבעלים רונן אלעד כי הוא אינו מעוניין לשבת על הספסל. השניים מנסים לשכנע אותו לחזור בו מהחלטתו והסבירו כי המהלך חשוב מאוד משום שהוא תורם מנסיונו במהלך המשחק. גם השחקנים פועלים בנושא ומנסים להפעיל לחץ להושיב את זלצר על הספסל. עד כה נראה זלצר לא פעם מעביר מסרים באמצעות הטלפון הנייד לספסל. חלק משחקני הקבוצה ביקשו אף הם שזלצר ימשיך להיות קרוב אליהם. זלצר מסר בתגובה: "אני מעדיף שלא, אעשה את זה רק אם אין ברירה".

מחפוד וזלצר מיישמים מספר שיטות אימון שנהוגות ברחבי אירופה, אבל לא בישראל. מדובר בעיקר באימון בחלקים: אימון שוערים, אימון הגנה, אימון קישור ואימון התקפה. היום נקראו לאימון בוקר מספר שחקנים, כשמחפוד וזלצר תרגלו אימוני הגנה והתקפה. השחקנים שנטלו חלק היו שחקני ההגנה גל כהן, איציק כהן, אורי אוזן, אבי ריקן והחלוצים שמעון אבוחצירה, פטי נימבה, אור פישביין וארמון בן נעים. "אלו תרגילים טקטיים לחלקי קבוצה", הסביר זלצר. "הם נועדו לתרגל משחק הגנה מול התקפה ולהפך".

הערב (19:30) תיערך הגרלת גביע המדינה בכדורגל. המאמן אלי מחפוד אמר: "לא אכפת לי איזו קבוצה נקבל, העיקר שנשחק בבית. אחרי ההגרלה נהיה יותר חכמים". הקבוצה תקיים הערב (17:30) משחק אימון מול קבוצת הנוער, במהלכה יתורגל ההרכב הראשון לקראת משחק החוץ מול מכבי תל אביב. נימבה והבלם סטיבן אופיי יכללו בסגל, מחר יוחלט אם יפתחו בהרכב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully