וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכות באימון מכבי פ"ת, השחקנים הפרידו

18.2.2009 / 14:05

סולי צמח העיר לשחקן הנוער תומר אלבז, השחקן ענה לו והתפתחה מהומה. שחקנים: "אם לא היינו תופסים אותו, אלבז היה מושבת לחודשיים"

אימון לא שקט במתקן האימונים של מכבי פתח תקוה: הקשר סולי צמח ושחקן קבוצת הנוער תומר אלבז התקוטטו ורק התערבות של שחקנים אחרים בקבוצה מנעה תגרה. שחקנים סיפרו כי המאמן רוני לוי ראה את המתרחש רק לקראת סיום האירוע, אך כעס על מה שאירע. במהלך האימון ביקר צמח את אלבז שלא נשאר חייב וסינן לעברו מספר מילים. צמח רץ לעברו ואיים לפגוע בו, אך ממש כאשר השניים החלו להרים ידיים ניגשו מספר שחקנים למקום, תפסו את צמח והפרידו בין הניצים. שחקן בקבוצה אמר: "אם לא היינו תופסים את צמח, אלבז היה מושבת לחודשיים". ייתכן והשניים יעמדו בפני וועדת משמעת.

רוני לוי עדיין לא ערך אסיפה טקטית לקראת המשחק בשבת מול הפועל תל אביב. מחר (חמישי) ייערך האימון המסכם ותיערך גם אסיפה. המגן קובי גנון יחזור לעמדת המגן השמאלי ואסמעיל עאמר יחזור לעמדת המגן הימני על חשבון חגי גולדנברג שהורחק במשחק הגביע ויישב ביציע. נאור פסר ייפתח על הספסל. הקשר עומר בוקסנבוים לא יהיה כשיר למשחק. צמח אמור להיכלל בסגל, אך עדין לא ידוע האם יחזור להרכב על חשבון אורי לוזון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully