וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טברטקו קאלה מאיים לתבוע את בית"ר ירושלים

דור בלך

18.2.2009 / 13:35

השוער, שלא שיחק ב-4:0 מול הפועל ת"א, מסרב לשלם את הקנס הקולקטיבי והודיע כי יתבע את המועדון אם הכסף לא יוחזר לו

כמו מספר שחקנים נוספים בבית"ר ירושלים, גם השוער, טברטקו קאלה, לא אהב את הקנס שהוטל עליו. לאחר שקיבל אתמול את משכורתו, ממנה נוכו 5,000 שקלים, פנה הבוקר קאלה (רביעי) ליו"ר הקבוצה איציק קורנפיין ודרש לבטל את הקנס. בנוסף, שלח קאלה מכתב באמצעות עורך דינו המודיע לקבוצה כי הקנס הוטל בניגוד לתנאי החוזה, וכי במידה והכסף לא יוחזר - השחקן יתבע את הקבוצה לדין.

כזכור, קאלה איבד את מקומו בהרכב וצפה מהספסל בקבוצתו מפסידה 4:0 להפועל ת"א. מעבר לחוסר החוקיות של הקנס, השוער לא חושב כי ראוי לקנוס שחקן שלא לקח חלק בתבוסה. גם עידן טל ואריק בנאדו, שכלל לא היו בסגל עקב צהובים, ספגו את הקנס. מבחינה חוקית, בית"ר איננה יכולה לקנוס את השחקנים על ההפסד, וכל שחקן שידרוש את הסכום בחזה יקבלו. אלא שבניגוד לקאלה, מעדיפים מרבית שחקני הקבוצה לחכות לסיום העונה ורק אז לבקש החזרים על הקנס הלא חוקי.

גם אירגון השחקנים פנה אל בית"ר והבהיר לה כי הקנס, שניתן בצורה קולקטיבית וללא העמדה לדין משמעתי, איננו חוקי. כבר ביום קבלת הקנס סירבו חלק משחקני הקבוצה לעלות להתאמן, כשלבסוף התרצו אך הדגישו שלא יעברו על כך לסדר היום. "הרי ברור שזה לא חוקי ומכתב אחד מעורך דין יבטל את העניין", סיפר שחקן בכיר בקבוצה. "אם הם רוצים לא לשלם על הפסדים, שיחתמו להבא על חוזים מבוססי פרמיות. אבל עדיף לחכות עד יעבור זעם ולא לעשות כלום כשהמצב רגיש".

עידן טל החולה קיבל שיחרור גם מהאימון היום. עם זאת, מחר הוא צפוי לשוב לאימונים ולהיות כשיר למשחק נגד בני יהודה בשבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully