וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחליפים את הבלאי

18.2.2009 / 10:53

דנבר שיחררה את מגן הפינה הותיק דרה בליי, ניו אורלינס את דוס מקאליסטר. ג'ף גארסיה נחתך מטמפה ביי, עשוי להגיע לשיקגו

ניפויי השחקנים ב-NFL נמשכים, כשדנבר החליטה להיפרד ממגן הפינה הותיק והבלתי יעיל בעליל דרה בליי. בליי בן ה-31 הובא לפני שנתיים לאחר הירצחו של דארנט וויליאמס ולא סיפק את הסחורה, כשהקוורטרבקים של שחקני היריבה היו זורקים בעיקר בכיוונו כדי להימנע מעימות עם צ'אמפ ביילי. הוא היה אמור להרוויח קרוב ל-7 מיליון דולר בעונה הבאה, ועם שחרורו מורידים הברונקוס נטל על תקרת השכר.

שחקן אחר ששוחרר לא במפתיע הוא דוס מקאליסטר, הרץ האחורי של ניו אורלינס. מקאליסטר הוא הרץ המוביל של הסיינטס בכל הזמנים עם 6,069 יארד, אולם קריירה רדופת פציעות, האשמות על שימוש בסמים אסורים וההשתלבות של פייר תומאס במערך של הקבוצה דחקו אותו החוצה. "זה יום שכל שחקן חושש ממנו", אמר מקאליסטר, "אבל כשאתה לא יוצא בתנאים שלך, אתה לוקח את זה בחשבון". הוא רוצה להמשיך, כמובן, לשחק פוטבול: "אני מרגיש שאני יכול לתרום עדיין, אם לא לסיינטס אז לקבוצה אחרת".

שחקן אחר ששוחרר מקבוצתו הוא ג'ף גארסיה, שלא ימשיך בטמפה ביי. מספר ספקולציות "שלחו" את גארסיה למינסוטה, וכעת עולה גם האפשרות שישחק בשיקגו. לברס יש כרגע את קייל אורטון ורקס גרוסמן, אולם הם מעוניינים בקוורטרבק ותיק נוסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully