וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין: סואן וחלאיילה פצועים, אך אמורים לשחק בשבת

שני הקשרים שסובלים מפציעות קלות, אמורים לחזור בהמשך השבוע לאימונים מלאים. אחמד קאסום או יניב לוזון עשויים לאבד מקומם בהרכב

בני סכנין חזרה להתאמן היום (שלישי) לקראת המפגש החשוב עבורה ביום שבת נגד מ.ס. אשדוד. שני שחקני המפתח של הקבוצה עבאס סואן וחאלד חלאיילה סובלים מפציעות, אבל אומרים להיות כשירים למשחק מול אשדוד.

סוואן, שסובל משלוש פציעות שונות, לא התאמן היום כלל ומחר צפוי לקבל עוד יום מנוחה, כך שרק ביום חמישי יחזור ככל הנראה לאימונים מלאים. כרגע נראה שהוא בספק למשחק, אבל בסכנין יעשו מאמצים להכשירו לקראת אשדוד. חלאיילה, לעומתו, ערך היום אימון ריצה בלבד ומחר הוא אמור שוב להתאמן חלקית. ביום חמישי אמור הקשר לחזור לאימונים רגילים וכרגע נראה שהוא יהיה כשיר למשחק. בכל אופן, בסכנין אופטימים לגביי שיתוף השניים, אם כי רק ביום חמישי יתברר מצבם סופית.

מנגד, קיבלה הקבוצה בשורות טובות כאשר איברהים בסיט, שנעדר משני המשחקים האחרונים, חזר להתאמן באופן מלא והוא יהיה כשיר למשחק בשבת.

האווירה הטובה שאופפת את הקבוצה בשבועות האחרונים המשיכה גם היום, עם יציאה נוספת לארוחה השבועית הקבוצתית - צ'ופר שהמאמן אייל לחמן הנהיג לאחר אימונים ארוכים.

בסכנין יודעים שניצחון בשבת יכול לשנות את תמונת העונה כבר עכשיו. הסגל המלא שכנראה יעמוד לזכות המאמן בשבת יגרום למספר שינויים, כאשר אחמד קאסום או יניב לוזון, שפתחו מול הפועל רעננה בגביע, ירדו לספסל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully