וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טאזמטה תובע את נתניה

דור בלך

17.2.2009 / 16:06

החלוץ שנחתך מהקבוצה פנה למוסד הבוררות של פיפ"א ומבקש לקבל את מלוא חוזהו. "עורך דיני מטפל בכל, לא יודע למה נתניה מתנהגת אליי כך"

תיירי טאזמטה פנה למוסד הבוררות של פיפ"א בדרישה לקבל את מלוא חוזהו עד סיומו, המסתכם בכ-725 אלף דולרים, ולהשתחרר מהקבוצה. טאזמטה כזכור, שוחרר מהקבוצה ימים ספורים לפני תום מועד ההעברות, כך שלא התאפשר לו למצוא קבוצה אחרת, זאת לאחר שבנתניה סירבו לשחררו למבחנים במונאקו הצרפתית כשבועיים קודם לכן.

טאזמטה ממשיך לקבל את שכרו מנתניה, אך הוקפא בהתאחדות כדי לפנות מקום לזר נוסף. בנתניה מתעמרים בשחקן ומכריחים אותו להתאמן מספר פעמים ביום - לבדו או עם קבוצת הנוער, וכן מונעים ממנו לצאת לאוסטריה כדי להתאחד עם אישתו ובנו.

"אני אפילו לא יודע מה בדיוק קורה שם", סיפר תיירי טאזמטה, "וגם לא אכפת לי. זו לא הבעיה שלי יותר, שכרתי עורך דין שיטפל בכל הפרטים והוא עושה הכל כדי שאקבל את מה שמגיע לי. אני לא יודע למה הם מתנהגים אלי ככה כשהם אלה שזרקו אותי. קשה לי להיות פה לבד וללא מטרה ולא עם המשפחה שלי, אבל בשבילי זו לא בעיה לבוא סתם לאימונים ולעשות מה שאומרים לי, זה קשה מאוד אבל אני מקצוען".

כמו רבים אחרים בנתניה, החלוץ למד על שחרורו מכלי התקשורת עוד לפני שקיבל על כך הודעה רשמית, ואף התקשר בעצמו לנשיא המועדון גיל לב כדי לקבל הבהרות. עוד טרם השיחה עם קברניטי נתניה התראיין לוואלה! ספורט וסיפר על תחושותיו הקשות, ועל חוסר הכבוד בו נהגה כלפיו הקבוצה. "אני אולי שחור אבל לא טיפש", אמר לפני כשבועיים בראיון. "יאמר אולי אדם עשיר, אבל אין לו כבוד". עוד באותו הערב זומן השחקן לשיחה בה הובהר לו כי בעקבות הראיון הוא ייענש ולא ילכו לקראתו, כשמספר ימים לאחר מכן קנסה נתניה את השחקן בכ-75 אלף דולרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully