וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרד טיילור שוחרר מג'קסונוויל

17.2.2009 / 11:34

לאחר 11 עונות החליטו הג'אגוארס להיפרד מהרץ הותיק. גם בולטימור אמרה שלום לשחקן ותיק, כריס מקאליסטר. לינץ' נתפס עם נשק ברכבו

ב-NFL תמיד משננים שהכל ביזנס, והכלל הזה מוכח הלכה למעשה בכל שנה. פרד טיילור, הרץ האחורי של ג'קסונוויל, נופה מהקבוצה לאחר 11 שנים של קריירה מפוארת. הוא היה אמור להעביר עוד עונה בג'אגוארס, במסגרתה אמור היה להשתכר 6 מיליון דולר. לטיילור אין תוכניות לשוב לקבוצה ולחתום על חוזה נמוך יותר.

"הרגשנו שזה הדבר הטוב ביותר עבור המועדון", אמר המאמן ג'ק דל ריו בנוסח הלאקוני והמוכר, "אנחנו מרגישים טוב עם קבוצת הרצים הצעירים שיש לנו כעת". טיילור ניצב במקום ה-16 ברשימת הרצים של הליגה, עם 11,271 יארד. בעבר הצהיר כי ירצה לפרוש לאחר שיעבור את ג'ים בראון, שהגיח ל-12,312 יארד. בראון, וולטר פייטון, בארי סנדרס, לדניאן טומלינסון וטיילור הם השחקנים היחידים בין הרצים המובילים שעשו את כל היארדים שלהם בקבוצה אחת.

שחקן נוסף שלא ימשיך בקבוצתו אחרי שנים רבות הוא מגן הפינה כריס מקאליסטר, שנחתך מבולטימור לאחר 10 שנים. מקאליסטר בן ה-31 הגיע לפרובול שלוש פעמים, אולם נחלש מאוד בעונה האחרונה וסופסל לאחר חמישה משחקים. הוא סיים את העונה עם שלוש חטיפות ו-19 תיקולים.

שיין גרהאם, הבועט של סינסינטי, יהיה שחקן הפרנצ'ייז של הקבוצה בעונה הבאה ומשכורתו תעמוד על 2.5 מיליון דולר. הבנגאלס רצו לתייג את טי ג'יי חושמנזאדה, אבל ויתרו לאחר שהמשכורת הממוצעת לחמשת התופסים היקרים בליגה עלתה לכמעט 10 מיליון דולר.

מרשואן לינץ', הרץ של בפאלו, נתפס בדרום קליפורניה כשנשק טעון במכוניתו. הוא שוחרר בערבות של 35 אלף דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully